Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-03 16:52:27 följande:
    Aarggh...

jag kommer få tokfnatt om jag måste läsa en till profil som en kulturmarxistisk söderböna som tränar och reser har skrivit....

Så, du gillar att träna ? That doesn't impress me much ...
    Du reser mycket ? That doesn't keep me warm in the long winter nights ...
    Du äter ekologisk yakyoughurt som är rättvisemärkt ? I think I'll stay hungry ...
    Du klippdyker med människoätande hajar på Borneo ? That's plain stupid ...

Tror jag lyckats blockera typ halva pannkakan bara för att hitta guldkornen

När man väl hittat ett, så tror dom att jag är någon sorts manschauvinist som vill ha en vacker model att låsa fast i köket med barnen ...

Var finns alla normala människor, gymmen borde vara tokfulla (men de kanske är ute och reser allihopa ?) 
    hahahahaha!:- D är det så illa?! stackare

Jag trodde jag skulle "slippa" min mailkontakt nu ... i och med att jag skrev som jag skrev. Men nejdå, han vill absolut ses och sa att vi får byta barnvecka om vi blir tillsammans. Han föreslog att vi skulle ses nästa söndag igen, det var första lediga dag vi båda kan.
    Jag har förstått nu att jag nog har något sorts skyddsnät runt mig för att inte bli sårad. Och för att jag konstigt nog har svårt att se mig i ett förhållande, det känns inte längre naturligt för mig. Men jag är för nyfiken för att inte träffa honom och han verkar som sagt väldigt bra.Men jag (som jag säkert skrivt förut) hatar första dejter så jobbigt! att behöva vara så spänd och vara rädd för att man inte har något att prata om. Men det är nog dags att det händer något i mitt liv så det är väl bara att kasta sig in.
  • Anonym (b)

NooneBird: jag lider med dig för jag vet precis hur det känns... varit med om samma sak. Kram!

Annars har även jag kommit fram till att jag gärna är särbo. Håller med (men) hur skönt som helst! vet väl inget förhållande som blivit bättre av att man bor ihop iaf....    

• Anonym (b)
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-04 20:39:11 följande:
    Men hallå!  Stoppa pressarna, mitt nätdejtande är igång! Jag vill gärna ha lite cred för det . Och svar på det där med flirtarna... Ska man svara på dem eller inte även om man inte är intresserad?

You go girl! kul! nej jag svarar inte på flirtarna om jag inte är intresserad... de flesta skickar nog ut dem för att se om intresse finns.
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2013-01-04 21:09:15 följande:
    Sådär! Nu e jag snygg som fan och ska snart på dejt! Har fått tag på en annan snygging också som jag bytt nr med som ska komma hit o träffas snart. Komiskt nog har han samma utbildning, jobbar på samma sorts firma och är exakt lika lång som xdejten förutom att han är högre uppsatt än xdejten. Life hey?

Låter bra! lycka till!!
  • Anonym (b)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-05 00:06:32 följande:

Inga här mer än jag som är från skåne? Förvånad

Jo då självklart
  • Anonym (b)
    Angelven skrev 2013-01-05 19:52:14 följande:
    tack

Precis, det är ju ingen större konst att få ett förhållande att fungera när det är spännande, farligt, lyxigt, exotiskt - det måste fungera när bägge inte fått sova, ser ut som jag vet inte vad och är tokstressade. Det är då man också måste vara väldigt goda vänner.

Det har du väldigt rätt i! men det är då de flesta ger upp...

Alltså det här Badoo, är det bara för oseriösa människor?   
  • Anonym (b)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-05 21:37:15 följande:
    jaha, dejt avklarad....vet inte om det blir nån mer and that's killing me! Vill gärna:)

Några slags tecken brukar man få vad sa ni när ni avslutade?
  • Anonym (b)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-05 21:50:52 följande:
    det var en jättebra dejt och det vet jag att vi tycker båda två. Vi kysstes och sa vi skulle höras, typ idag, men än så länge inget livstecken. Kvällen är iofs inte slut och det är faktiskt lördag:) Säkert bara jag som är otålig...
    Ja man vet inte, vissa ska kanske hålla på och tramsa och tro att man ska ha någon dum tre-dagarsregel! han kanske väntar på att du ska höra av dig? gör det om du vill, så får du svar tidigare
  • Anonym (b)

Modesto: Jag tycker du är en mycket klok kvinna.

Jaha, då har jag blivit dumpad för andra gången pga avståndet. Inget man ska satsa på tydligen....  

• Anonym (b)
    NooneBird skrev 2013-01-06 14:14:50 följande:
    Vad tråkigt B! Hur länge hade ni dejtat?
    Jag känner att så länge det inte är rätt så blir avståndet ett problem. Annars löser man det ganska lätt... Jag skulle aldrig ge upp någon pga avståndet om jag verkligen ville vara med personen.

Jag överdrev när jag skrev dumpad... vi har ju inte ens träffats bara mejlat en hel del på sistone, så det känns lite som en dumpning. Han skrev att han tänkt träffa mig eftersom han redan tyckte om mig så mycket men att han inte vill ha ett distansförhållande utan mycket mer. Tur han skrev det nu iaf och inte efter ett halvår som mitt förra ex gjorde... känns lite trist bara för jag tror han var en bra kille.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!