Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-11-27 22:49:12 följande:
    Ok, många nya i tråden (eller, ni kanske har följt den anonymt men nu vågat outa er) inte många av stammisarna som skriver längre och kanske inte många som minns mig heller, trådförgyllaren i x antal hundra sidor..haha.

Nåja....släpper bomben nu...

Papito dejtar igen!!!  

Hmpf, ja det var det jag misstänkte, att det var orsaken till att du hållit dig borta.
    Papito skrev 2012-11-27 22:52:36 följande:
    ...och givetvis blev det köbildning direkt!

Är så korkad så jag har ställt till det för mig. Hade bokat en dejt och sen råkade jag skojflirta med en tjej och nu vet jag varken hur jag ska ta mig ur eller gå vidare ur situationen.

Den här charmen har sina baksidor  
    dagens i-landsproblem... men jag vill ändå ha samma jobbiga problem

Kul för dig!  

• Anonym (b)
    Anonym (rakoärlig) skrev 2012-11-28 13:41:33 följande:
    Håller fullständigt med dig. Har också svårt för dessa regler. Men men...

Har grubblat över en sak ang dejten i fredags. När vi gick fram och skulle betala maten, så sade hon "vi kan betala var för sig". Känns som jag gjorde en groda där. Bjöd henne förvisso på fikan senare, men ändå. Vill verkligen inte uppfattas som snål eller ngt. Bjuder normalt alltid och är väldigt generös av mig. Råkade ju dock även säga "vi behöver ju inte ta den dyraste restaurangen". /sigh.... Jag är så klumpig ibland...

Ups..det låter faktiskt lite snålt, speciellt det där "vi behvöver ju inte ta den dyraste restaurangen. Just snålhet är väldigt avtändade för mig( förstår att du egentligen inte är det) Men som Rainbow skriver så hade hon ju inte föreslagit en fika om hon inte ändå fann dig intressant.
    Håller med övriga att bollen ligger hos henne nu....vänta med att sms:a tills hon gör det. Min förra date sms:ade varje dag innan jag hann göra det och jag hade önskat att han lugnat sig lite. 
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-12-01 18:22:26 följande:
    Vet ju om några som har gjort så, bara för att få ett ligg men sen slutat höra av sig.

Men om man kanske kramas och pussas för att känna efter om det finns något där då?

guiltyFlört
  • Anonym (b)

Fast tror inte det är så bra idé att göra det egentligen... har aldrig varit med om att det vänt p.g.a en kyss...

• Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-12-01 19:18:15 följande:
    (b) menar du att du har legat eller kysst någon för att känna efter?

Bara kysst  skulle inte gå så långt som att ligga för att känna efter
  • Anonym (b)

Sitter och dricker vin och irish coffe med min bästa killkompis. Varför är jag inte attraherad av honom för???!!! typiskt

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-12-01 23:11:19 följande:

Ni kommer att hamna i bingen, kom ihåg var du hörde det först.

Du känner uppenbarligen inte mig....
  • Anonym (b)

Precis Tabula jag är helt med dig där min ställer också upp precis som din, vilket betyder oerhört mycket men man kan ju inte tvinga sig själv.

Det är lugnt Papito men du är bara så envis med det där påståeendet som inte stämmer.

Har du bokat någon date men någon av damerna nu då Papito eller det är fortfarande mycket snack och lite hockey  

• Anonym (b)
    Flinxy skrev 2012-12-02 20:33:49 följande:
    Vill inte verka för framfusig heller. Han är en kille som kommit ur ett väldigt långt förhållande.
    Men jag har en bra grej. Han glömde en sak hos mig, så jag får nog skicka på msn på jobbet imorgon något om det. :)
    Kan man skriva att han gärna får komma på besök och hämta saken i veckan? Hur kan man fint smyga in att jag gärna vill att han stannar en stund då?

Blickar känns svårt... det var blickarna som gjorde att han följde med hem... Så då kan jag väl inte köra på dem igen?

Men det är ju ett toppen tillfälle! säg att han gärna får komma och hämta den, sedan bjuder du på kaffe då tror jag faktiskt han förstår, han kommer märka det på dig

Papito: Det var väl det jag visste      
  • Anonym (b)
    singel pappa83 skrev 2012-12-03 20:56:55 följande:
    Hur många här inne är med på någon av dom större betal dejting sidorna ? som match,firstdate osv ? 
    Är det värt pengarna ?
    Känns som dom gratis sidor som finns där finns lite väl många fejk profiler osv..

Jag tycker ju det är värt pengarna... har varit med på MP och ska gå med på match nu snart. Jag upplever att det är mer seriöst.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!