Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Zeus skrev 2012-11-22 22:01:09 följande:
    Praublemet aer at skaunska är svaurt at förstau. Iallafall grottskaunska.
    Nu låter ju inte jag så men... har man "språksvårigheter" så finns ju alltid kroppspråket
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-22 22:17:43 följande:
    Åhh..haha, damen blir allt mer vågad i sina kommentarer...lär inte vara singel länge     *attans*

Haha nej jag bara försökte undertrycka vad jag egentligen kände för att skriva för det var inte så snällt...
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-22 23:07:58 följande:
    Nu vet jag inte om du har råd att vara så kräsen Oppis..

Och ge dig inte på (b)...så länge hon är singel låter vi henne vara ifred...den dagen hon dejtar släpper vi loss all ironi, sarkasm och cynism på henne..  

Kyss
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-23 17:11:27 följande:
    (b), skulle du redigera några fraser eller hela din personlighet?

Inboxa nu!  
    Haha ja just det, det hade jag glömt!

Äh vad ska du med det till? finns ju här 
  • Anonym (b)

Grattis Flinxy!Skål och du din bästa tid är nu, jag har känt som dig men jag trivs jättebra nu( är 33år) och så säger de att kvinnor är som vackrast i 30-års åldern

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-23 18:12:49 följande:
    Så du bidde lite blyg...haha.

Det är lugnt, du finns här  

Bidde nog detGlad

Alltså jag vet inte vad det är med mig... efter bara en minut på HP så vill jag bara dra mig ur. Samtidigt sitter jag är i min mysiga lägenhet och tycker lite synd om mig själv för att jag är ensamObestämd hmm går inte riktigt ihop va?!

Tror nog lite att jag verkligen skulle behöva träffa någon live, där det blir lite mer naturligt...  
  • Anonym (b)

Ups där var det nära att jag glömde bort att vara "anonym" haha

• Anonym (b)
    Zeus skrev 2012-11-23 19:32:36 följande:
    Men guuuuuud skaffa dig ett liv människa  

och det kom ju från rätt person
    Zeus skrev 2012-11-23 19:33:06 följande:
    Spelar det någon roll? Jag och säkert fler vet vem du är iallafall.

Nej egentligen spelar det ingen roll, och nej det vet ni definitivt inte.
  • Anonym (b)
    Zeus skrev 2012-11-23 19:49:59 följande:
    Ja du hade rätt på en av de två frågorna iallafall *ding ding ding* Vi har en vinnare på 25 FL kronor, vill du ha en ny lott?

Jag har räknat ut vem du är iallafall, sen kan jag inte prata för övriga iofs.

Då måste jag säga att jag är imponerad. Med tanke på att jag har inte mitt riktiga namn, bilder osv på min presentation här på fl.
  • Anonym (b)
    Anonym (nyfiken!) skrev 2012-11-27 19:53:42 följande:
    Kan hålla med om detta med att vara en idiot = få tjejer, 
    dom enda ggr jag träffat någon tjej ute på krogen och kommit nån vart har varit när jag varit en idiot och inte brytt mig om henne alls.
    Annars är jag en trevlig kille som aldrig är en idiot utan är alltid trevlig osv mot tjejer, men tyvärr har d gett 0 jämfört med att vara en idiot har gett i 80 % av fallen, tråkigt men sant.
    Sen att man är mer intresant när man redan är upptagen är ju en annan sak... 

Är tjejer verkligen så?! det är ju helt sjukt.. förstår det inte för jag fungerar inte så. Vill ha en trevlig kille, hade han inlett med att vara en idiot så hade jag definitivt inte träffat honom igen.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!