Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Vad har du nu i bakfickan?Glad

• Anonym (b)
    modesto skrev 2012-10-26 23:33:25 följande:
    tack, nu ska alla kvinnor hata mig ännu merGladTungan ute

Jätte jättefina hata dig? jag gillar digSolig  vem är den där Lindley förresten? måste varit rätt trevligt att skissa honomTungan ute
  • Anonym (b)
    Xmag skrev 2012-10-27 10:26:05 följande:
    Nu sitter jag här på lördagsförmiddagen och läser alla inlägg. Vilken skön fredagsstämning det var i tråden? Flirtar, musik och god stämning!

Javisst var det! men det blev nog lite för hårt för några av våra kära nattsuddare,vissa har säkert inte kommit upp ur sängen än
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-27 16:37:11 följande:
    Men jag var uppe med tuppen, syrran skulle hämta ett bord som hon köpt på blocket...och ännu en av mina fantastiska egenskaper är att jag ställer upp för min familj i vått och torrt

Det är bra att du sköter dig
  • Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-27 19:32:50 följande:

Sorry. Ska vara tyst framöver.

Nej det ska du inte! det är bra att du berättar!! vi (eller kanske ska prata för mig själv) behöver en morot så vi kanske kommer igång roligt att höra att det kan gå så bra
  • Anonym (b)

På tal om HP fick jag precis ett mail från dem där det stod " hänt på Happy pankake" så nu fick jag mitt användarnamn så sätt. Både mail och flirtar försöker de locka med, synd bara att jag är fullt upptagen med mina flyttakartonger så jag hinner inte ens in och kika vad det kan vara för något

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-29 14:34:40 följande:
    Tycker nog att du ska fokusera på kartongerna jag...vad är det för trams med pannkakor till vuxna människor. Nä, lägg du din energi på flytten och viktigare saker

Okej då, din önskan är min lag men jag är ju såå nyfiken av migSolig hur ska jag klara detta att inte ens kika in en liten stundTungan ute

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 14:33:23 följande:
    Får du ditt användarnamn på så sätt? *fattar inget*
    Jag får också såna mail eftersom jag inte loggat in på typ sex veckor. Jag har 7 olästa mail.
    Överväger att gå in och avregistrera mig. Eller iaf pausa. 

Ja jag hade ju glömt min användarnamn så jag kunde ju inte gå in. Sen kom det här mailet: Hej (och mitt användarnamn) du har inte varit inne på ett tag.

• Anonym (b)

Sitter här på golvet i flyttkaoset, och äter hämtmat...trött som tusan och har en känsla av att "nu orkar jag inte mer". Det är i sådana här stunder jag verkligen känner att jag saknar en man. En man som håller om mig och säger att allt kommer att ordna sig och som tar hand om mig *drömmer*

• Anonym (b)
    modesto skrev 2012-10-31 17:03:55 följande:
    eller också tjatar på dig att du ska också göra det och det och det, "det är väl inte svårt". När man är ensam bestämmer man sin egen takt.
    Haha ja du har rätt, det kunde lika gärna bli så!
    Papito skrev 2012-10-31 17:28:00 följande:

*Allt kommer att bli bra älskling, det får ta lite tid att få det som vi vill. Det viktiga är att vi äntligen är här, i vårt hem. Ett hem vi ska fylla med kärlek. Jag älskar dig!* ......*sitter bakom dig och håller omdig, pussar på dig*

Mmmmmmm, just så Drömmer

jaja vad är väl en bal på slottet....
  • Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-11-01 08:31:30 följande:

Men tänk sen vad nöjd du kommer vara när du har klarat det själv! Utan en man! Du kan själv!
    Jag kanske är löjlig, men sånt var jätteviktigt för mig när jag blev singel. När jag kunde koppla in min egen första lampa med sladdar och grejer. Jag växte verkligen av det.

Ska jag teleportera över lite choklad?   

Ja tack! mer choklad åt folket! det är så jag överlever just nu

Jo jag förstår ju vad du menar och håller med, men vissa saker är svåra. Som att flytta en stor tung byrå osv... men tack och lov har jag en bror som alltid ställer upp på mig, och även en far om man ber riktigt snällt. Jag har bara så svårt för att be om hjälp för jag vill ju klara mig själv. Och man vet att alla har sitt... men det är ändå inte det jag saknar, en man som borrar upp saker utan själva kärleken. En stor varm famn..är nog lite kärlekskrank för tillfället
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!