Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-10-07 00:05:10 följande:
    Ja, jag tror att bild funkar bäst...men ska man få bra svar ska man kanske ha presentation också. Själv skriver jag inte till såna som bara har bild (och du läste nyss att stammisen tycker jag verkar bra ) vill ha ngn som är mer än bara snygg liksom.

Jag är 38, trådens mest paxade och mest dissade...damerna slåss om att paxa mig...sen visar det sig att de har kk (pik till singelmorsan) eller hånglar upp besatta grabben på dejten (pik till b)...haha.

Till mitt försvar...så tyckte jag ju att den här killen var så trevlig och "vettig" så jag ville ändå ge honom chansen. Tänkte att om vi har kemi så... hoppades ju på det och om man inte ens har kysst varandra så kan man inte veta helt säkert  tänkte ju bara ge honom en puss på kinden men då tog han för sig jag avslutade dock det rätt snabbt.

För mig är det så att en kille kan inte vara för på om han är rätt( jo om det är extremt förstås ) men jag uppskattar en man som hör av sig när han ska och som man inte behöver fundera så mycket över var man har honom. Så där är jag väl lite annorlunda mot många som gillar de här spelen. Jag gillar inte spel
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-08 00:26:11 följande:
    Ok, jag har varit lite off-topic idag. Nu kommer lite ON-topic.

Kollade in min dejtingsida och har fått brev. En tanke dock..jag har en ganska lång presentation. Så får jag brev på en mening...är tanken att jag som redan skrivit så mkt ska behöva skriva ännu mer?

Liiite mer ansträngning kan man väl kräva?
    Vad säger Da Ladies?

Jag skulle nog max skriva en, två meningar( med det var väl ingen nyhet ) och det är för att se om det finns intresse. Så man "rekar" helt enkelt av. Får man då svar där han ställer frågor tillbaka, då skriver jag mer sedan.Nu är jag inte så van, jag har nog skrivit till max 3st men tror absolut att hon var/är intresserad och skriver mer när du väl svarat. Du behöver ju inte heller skriva så långt.

och singelmorsan och Papito: Get a room!   
  • Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 21:06:33 följande:
    Jag menar åt tjejerna som skulle skriva längre men inte en roman Det vore lättast att bifoga en sådan mall när man skickar något till dom. 

Ett alldeles förträffligt förslag
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-09 21:26:09 följande:
    Klart att Fröken Latmask nappade direkt...

Hördudu! ingen annan man har klagat så det enda jag kan hålla med dig om här att man gärna vill få en annorlunda inledningfras. Men för mig känns det som att man antar att den andre är intresserad om man skriver en massa innan den andre haft en chans att ens säga hej. Då känns det ju som att man skriver ut i tomma intet när man inte vet om den andre ens är intresserad av att inleda en konversation.
  • Anonym (b)

och jag delar ju inte med mig har du glömt det Papito? ops nu var det plötsligt bara en kvar, så kan det gå så kan det gå, den som gapar efter mycket

Tror jag gör som JM  

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-09 23:00:42 följande:
    Och hon ska till sthlm....

Det är kört, over, finito! (som Kråkan sa i Mamma Mu och Kråkan firar jul) 

Ha förtröstan, jag skulle eventuellt kunna tänka mig att barmhärtiga mig över dig För det har du ju sagt att du kunde göra för mig, så inte ska jag vara sämre jag men då är det slut på dina "Don Juan"-fasoner om du nu hade fixat det

Anonym(singeltjejen) Jag tror faktiskt att han kan vara intresserad ändå...han kanske ville kolla om du varit inne? jag har själv gjort likadant efter att ha varit på en date. Men det är jättesvårt det där för det kändes faktiskt lite fel samtidigt som de säger att man inte ska lägga alla ägg i samma korg jag gillar egentligen inte det där men det är ju lite så det fungerar där ute i djungeln. Rätt konstigt för det hade ju inte varit ok att göra IRL, iaf inte enligt mig.  
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-10 16:51:55 följande:
    Hm, snällt av dig (b)  ....inser att jag framstår som Magnus Härenstam i Tuppen (hoppas jag slipper tjäran på slutet)...men till mitt försvar får jag säga att när jag är i en relation ser jag knappt åt andra, då är jag grymt lojal och trogen, just so you know!

Ok ok jag låter dig hållas  tills vidare

LMFS: Hur går det med kärleken då? läget stabilt eller?   
  • Anonym (b)
    Anonym (Singeltjejen) skrev 2012-10-10 19:57:21 följande:
    Jag smsade, och han svarade att han inte ville ses igen (på ett snyggare sätt dock) Nåja, nu vet jag det iaf... Ska väl försöka tänka positivt att det inte hann gå längre, hade väl känts jobbigare att bli "dissad" efter flera dejter.. Men det känns ändå surt, jag hade kunnat tänka mig att träffa honom igen.. Det svåra är ju att försöka att inte ta åt sig personligen. Kanske borde ta en paus från nätdejtandet ett tag...

Förstår att det känns surt! det gör det klart när man blir avisad...skönt att han inte slösade mer med din tid iaf. Men du, tänk på att du inte kände:wow! när ni träffades. Nu är du bara ett steg närmare till att hitta den rätte ( kanske lite väl hurtfriskt men jag brukar tänka så) då kommer du inte känna att jag kan tänka mig att träffa honom igen, utan att du MÅSTE träffa honom igen. Klart du inte ska ge upp och ta paus redan. På det igen bara
  • Anonym (b)

LMFS: Vad härligt att det går bra med din karl det låter väldigt bra

Jag är urkass på att "ragga" både IRL och inte så mycket bättre på nätet faktiskt....är inte van vid det och är för feg helt enkelt. Jag måste bli bättre på det så småningom men det verkar inte ligga i min natur helt enkelt. Hmm hur ska jag göra dåObestämd

Jag dras dock inte åt bad boys alls och det är ju iaf bra    

• Anonym (b)

Vad synd!! men han kände säkert att han behövde en paus. Om du läser detta JM så är du välkommen tillbaka när du känner för det! tror vi alla kommer att sakna dig lite faktiskt...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!