Ärliga nätdejtingstråden!
Papito skrev 2012-10-07 00:05:10 följande:
Ja, jag tror att bild funkar bäst...men ska man få bra svar ska man kanske ha presentation också. Själv skriver jag inte till såna som bara har bild (och du läste nyss att stammisen tycker jag verkar bra ) vill ha ngn som är mer än bara snygg liksom.Jag är 38, trådens mest paxade och mest dissade...damerna slåss om att paxa mig...sen visar det sig att de har kk (pik till singelmorsan) eller hånglar upp besatta grabben på dejten (pik till b)...haha.
Till mitt försvar...så tyckte jag ju att den här killen var så trevlig och "vettig" så jag ville ändå ge honom chansen. Tänkte att om vi har kemi så... hoppades ju på det och om man inte ens har kysst varandra så kan man inte veta helt säkert tänkte ju bara ge honom en puss på kinden men då tog han för sig jag avslutade dock det rätt snabbt.
För mig är det så att en kille kan inte vara för på om han är rätt( jo om det är extremt förstås ) men jag uppskattar en man som hör av sig när han ska och som man inte behöver fundera så mycket över var man har honom. Så där är jag väl lite annorlunda mot många som gillar de här spelen. Jag gillar inte spel.