Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Haha, det där om lasagnen? nej fy absolut inte Jag skrev precis som det är: att jag känner mer och mer att jag nog inte är redo för ett förhållande. Sen att jag tyvärr inte känner lika starkt som han verkar göra och därför vill jag inte slösa med hans tid när jag är så velig.

Han tog det ändå relativt bra, han tyckte det var bra att jag var så ärlig. 

• Anonym (b)

Papito: Om det bara hade varit med rätt person så hade lasagne,vin och massage varit himmelriket för mig en fredagskväll

Så ja, det är skillnad på folk och folk  

• Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 12:44:37 följande:
    Med en person som det känns bra med... är det himmelriket att bara sitta på en bänk och hålla hand.

Sant:)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-09-04 13:20:48 följande:

Lite nyfiken på hur åldersspannet ser ut bland de som skriver här i tråden? Fått för mig att de flesta är kring 30-40? Eller är jag fel ut nu? Själv är jag en -78. Kan ju vara lite intressant från vilka perspektiv vi skriver.

79:a :)

• Anonym (b)

Nu "vågar" jag knappt gå in på min sida för jag sa ju till dejten att jag inte var redo för ett förhållande. Vill inte han ska se det och tro att jag ljög. För det är sant, men liiite nyfiken är man ju ändå och har man inte mycket annat för sig så kan man bara gå in för skojs skull. Har ju bara månaden ut...

Och en annan sak... när man bor i en relativt liten stad så känns det rätt så obekvämt när folk man känner är där också. Hade jag varit intresserad av dem hade det varit perfekt men det är jag tyvärr inte, så då känns det jobbigt när de skriver till en. 

• Anonym (b)

JM och Papito: Klart ni ska vara kvar!! ni bidrar med mycket kloka ord kring dejtandet och annat smått och gott

• Anonym (b)
    Anonym (21) skrev 2012-09-06 21:00:53 följande:
    Ni som har mötesplatsen, hur pratar man med någon som inte har VIP om man själv har det?
    Och vad innebär det att bjuda in någon till "sin zon"?

Om den andra personen inte har VIP så kan man bara skicka flirtar. Du måste köpa VIP+ om de som inte har VIP ska kunna skriva till dig. I din zon kan du har fler bilder eller något annat mer personligt, och du måste ge tillgång till just den personen för att den ska kunna se den.
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-09-07 12:57:25 följande:
    Jag hör ju faktiskt inte heller hemma i denna tråd längreSkrattandeSolig

Nej men berätta! har det gått så bra eller åt skogen så du lägger ner?
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-09-07 13:27:57 följande:
    Hihi..nä,bra dåGlad Vem vet vad som händer..men vi satsar på en framtid ihopHjärta

Åh vad glad jag blev att höra det!! äntligen går det bra för någon av oss grattis och lycka till!
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-09-07 13:16:52 följande:
    Säger ju att jag är ett kap...

Återigen: Mycket snack och lite hockey
  • Anonym (b)

Xmag: Välkommen! vi kan behöva lite nytt blod här

Jag vet inte om någon minns "Stockholmaren"...han vill verkligen träffas och säger att han inte kan släppa tanken på mig.Jag hade väldigt gärna träffat honom också, men för mig blev det förstört när han inte hörde av sig på några veckor. Dumt nog har jag svarat på hans senaste mail men idag skrev han: det är väl inte för sent väl? och jag kände mig tvungen att säga att det är det och att jag inte kan lita på honom längre, och det är ju en förutsättning att man gör det. Konstigt nog kändes det lite jobbigt att behöva skriva det... men jag måste ju träffa någon som är värd mig

Lite smådeppigt idag faktiskt efter allt "nej-sägande"till de få karlar som är intressanta (ta inte illa upp nu killar )    

och det här med vad man ska skriva för kroppstyp...många säger att jag är smal men jag sätter normalbygd för det är det jag är enligt mig själv. Och vill inte skriva slank om någon kanske har någon annan definition på det så vill jag inte göra någon besviken när de ser mig
    Och de som skriver själva att de ser bra ut!!! det är väl upp till betraktaren att avgöra det, förstår inte att man skriver det när de har bilder, hahaha!

Känns som det blev ett litet rörigt inlägg idag, får skylla på att det är lite "dagen efter" idag  

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!