Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ok nu har jag gett min date en andra chans ...när vi möttes upp och jag såg honom kände jag inget speciellt alls. Tycker inte han är så snygg men inre kvaliteér kan ju överväga. Han bjöd mig på middag och vi har lätt för att prata så det var trevligt.Tänkte till och från under daten om jag ska fortsätta träffa honom eller inte. Sen gick vi till en pub och jag tog två glas vin... han är mysig på något sätt men... ja iaf så skjutsa han mig hem( han drack inget) och jag tänkte jag måste ju testa och se hur det känns att pussas med honom. Och oj! det kunde han.. eller vi var väldigt samspelta iaf. Men nu funderar jag på, betyder det då att vi har kemi, eller är jag bara för svag för just kyssar. Snacka om att överanalysera

Han sa: då betyder det att du vill träffas igen?  kände att jag inte hade så mycket val än att säga ja, annars hade han kanske känt sig utnyttjad detta är inte likt mig kan jag säga. Sen skrev han att han hade jättetrevligt och gillar mig jättemycket och hoppas att jag känner likadant för honom.

Ja iaf är jag mer förvirrad nu än någonsin!  tankar på detta?

• Anonym (b)

Anonym(singelpappan) tro jag ska göra som du säger men det är just det jag har blivit "wow:ad" som du säger två gånger förut i mitt liv. Och det är klart det man egentligen vill ha... å andra sidan så höll det ju inte, jag blev nog mest förtrollad av den starka passionen, kemin och deras yttre. Kom såklart fram senare att det inre inte var lika fint och djupt. Ska man verkligen inte kunna få allt? verkar inte riktigt så...

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-31 17:57:06 följande:

Så du ska nöja dig med det du får...? Låter som en lysande plan...

Näpp aldrig i livet då får jag hellre leva på de gånger jag fått uppleva det i livet och njuta av min ensamhet istället. Det är nog därför jag inte vill dra ut på det, jag hade nästan önskat att jag kunde känna att jag definitivt inte vill träffa honom igen så man inte slösar hans och min värdefulla tid. Men det får väl bli en tredje gång som får avgöra.

Det där wow:et kände jag med en jag träffade första gången jag var med på en nätdejtingsida. Kände det redan innan vi träffades och tänkte det kan ju inte stämma... men det gjorde det verkligen. Så det var t.o.m värt att resa 50mil för att träffas varannan helg.  
  • Anonym (b)

Ja min stockholmare har också svårt att släppa skrev han senast igår... tyckte vi hade en sådan kemi även om vi inte träffats. Men kan ju inte lita på honom så nu är det ingen mening att han ens försöker.Han har haft sin chans.

Jag har nog kommit fram till att  jag nog skulle behöva vara singel längre.. hmm vad göra..han jag dejtat två gånger verkar ju så bra! och som någon skrev att om man inte kan tänka sig att ha sex med personen i fråga efter ett antal dejtar så lägger man ner. Det som gör mig förvirrad är att  det hade jag kunnat tänka mig med honom... men inte riktigt än. Men jag är ju inte kär? jätteförvirrad och vet absolut inte vad jag ska göra.

• Anonym (b)
    Foreverlove skrev 2012-09-02 01:07:21 följande:
    Ha ha.. Den här tråden har urartat till;Satan vilka heta, många dejter jag har .. Dvs vilken ashet person jag är.
    Och oj vad jag har killar/tjejer hängande över mig..
    Vem bryr sig?
    Är det inte sånt man kan vädra med vänner/väninnor ?

Jag dejtar inte men tycker att intresset är minimalt att höra på dagboksvis hur min dejt var och om vi hade sex osv.

Jag har inget intresse av att bli populär men tycker många (absolut inte alla!) är ganska ytliga..av känslan jag får när jag läser.

Den första att hacka på mitt inlägg känner sig träffad ..så förväntar mig inga hack.. :)

Blir bara lite nyfiken, om man inte får/ska berätta om sina dejter här, vad ska man då skriva i en tråd som heter"Ärliga nätdejtingstråden"
  • Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-01 21:51:52 följande:
    Du har ju svaret.

Var det till mig? isf ja jag har väl det innerst inne... men tänker att man kanske blir kär efter ett tag? han vill laga mat till mig nästa helg och det är så svårt att tacka nej till Är svag för killar som lagar mat till mig, är inte bortskämd med det. Det är väl lätt att fastna för en lugn trygg kille efter att ha haft en opålitlig passionerad kille.Är därför lite rädd för att fastna i det igen. Skrev iaf helt ärligt till honom igår hur jag känner, så nu vet han hur det ligger till men han vill träffas och ge mig tid om det är vad jag behöver. Tänkte högst ge det en, två gånger till, för det sista jag vill är att såra någon får ångest av bara tanken av att behöva göra det
  • Anonym (b)

Anonym(men) hmm du har ju rätt... han känner sig redan kär i mig säger han och jag kan inte säga det tillbaka och det vill jag ju. Kanske bara dumt att träffas en gång till? vad hade du gjort? på något konstigt sätt vill jag ändå träffa honom, skumt...

• Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:06:19 följande:
    Anonym (b), problemet är att man vet aldrig. Man kanske får känslor efter en gång till, man kanske inte får det efter 56 träffar. Det går inte styra över känslor och jag tror det bästa ni kan göra är att vara vänner om något annat. Det låter som han hoppas du ska hitta känslorna och det kan nog sätta press på dig vilket ironiskt kan ge motsatt effekt också. Men jag har sagt det tidigare analysera inte så mycket. Alla har en tendens att överanalysera allt detta, det är ingen tautering du ska göra. Var dig själv och var _ärlig_ med dom två bitarna på plats så kommer det gå som det går, att spela någon annan eller att ljuga om saker som känns obekväma kommer bara göra allt så mycket värre. Personligen skulle jag nog föredra att man tappade kontakten med en tjej tidigt om hon var osäker.

Tror du har rätt faktiskt... och det är precis som du skriver att jag känner press att hitta känslorna.Tror dock inte han bara vill vara vän för han har sagt att han vill ha något seriöst annars är han hellre själv. Ja jag överananlyserar men just nu är det för att jag inte vill såra honom bara för att jag inte kan bestämma mig. Lutar ju dock åt ett håll.
    Singelpappan var ju också inne på det. 
  • Anonym (b)

Ja det känns så trist... men samtidigt vill jag vara själv av någon anledning. Så leta tänker jag inte göra... har sagt upp mitt VIP på MP också...

Nu återstår det värsta att säga detta till honom. Usch känns inte alls bra i magen

• Anonym (b)

Puh nu är det gjort. Var fortfarande lite osäker men när han skickade ett sms där det stod: jag saknar dig jättemycket. Då kände jag att jag kan inte besvara hans känslor. Jaha där gick men miste om en fredag där man kunde fått massage och lasagne Precis vad jag ville ha men inte med honom...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!