Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det konstiga är också att det kändes bra när jag var med honom och när jag gick därifrån... det är först nu efteråt jag börjar fundera.

• Anonym (b)

Papito: Taskmört

men jäklar vad han är på nu! skriver att han verkligen gillade mig och hade han bara visst vad jag känner så hade han lagt ner sin sida! jag sa att jag behöver mer tid, det var ju ok men han har inte känt så här för de få han har träffat innan.. vi ska träffas på torsdag och äta iaf. Han föreslog en film efteråt men jag vet inte om jag vågar ta hem honom än. Jag kanske är överdrivet försiktig? 

• Anonym (b)

Papito: Det var faktiskt inte så snällt sagt av dig, grabbar tag i det han kan få? du hade nog förstått honom bättre om du hade träffat mig IRL

• Anonym (b)

Fast... ni har ju rätt synd att han inte förstår att han förstör för sig själv. Men han är nog inte en jättevan dejtare, han har varit tillsammans med samma tjej i 13år, sen har han varit singel i ett år och haft ett "förhållande" på en månad.Det är dock han som gjort slut med båda. Näe nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra... fick ett morgonsms där det står att han tänker jättemycket på mig. Gör jag mig själv en björntjänst om jag går på middagen då tro... och Papito du känns inte så neutral

• Anonym (b)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-28 09:19:55 följande:

Finns en uppenbar risk att du gör dig själv en björntjänst ja. Men det mesta hänger på dina känslor kring det hela egentligen. Hur trevlig och bra tycker du han är? Finns där riktigt potential till kärlek? Är det bara en trevlig middag, men inget mer du antar det blir för dig, ja, lägg ner det då. För han kommer att tolka det på ett helt annat sätt och du får ännu sämre samvete när det väl kommer till kritan och du förmodligen känner att du måste lägga ner det hela. Låt din magkänsla avgöra här. Han har redan faliit, hårdare än du föreställer dig, och det blir bara värre av minsta lilla uppmuntran, så ge honom INTE den uppmuntran, hur oskyldg den än må vara om du inte absolut menar att ev. fullfölja hela vägen!

Visst finns det potential och han är jättetrevlig. Verkar så rejäl och genuin... men det är svårt att avgöra bara på en date och lite mailväxling. Jag föll ju inte pladask men tänker att det kan börja på olika sätt. Det gör bara inte saken bättre att någon är så på med en gång innan jag vet vad jag känner. Tja man blir väl aldrig nöjd som tjej antingen hör de av sig för sällan eller för ofta.

Och jag kan säga i ditt fall, jag fungerar inte som de tjejerna. Men det är ju ett vanligt fenomen bland tjejer, vet man att flera är intresserade så måste de bevisa att de kan bräcka de tjejerna. Men det handlar ju inte om kärlek direkt...  
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-08-28 09:23:22 följande:

Det blir ju lika här.."guuud,vad läcker jag är" :P Så så håller väl de flesta på..söker uppmärksamhet.
     Hehe,menar inget illa..men om du är lite smickrad..så ska du ju gå på det..om det känns bra. När man upplever att folk är för på..är man ju oftast inte intresserad? Är man lite småförtjust,blir man ju bara glad? Och jag tycker man märker skillnad..någon som verkligen menar det(kanske någon som kommit ur ett långt förhållande och blir helt tossig..än en som dejtar massor och bara "kan de rätta orden och smickret")

Jag skojade faktiskt bara. Men jag vet att jag är en väldigt bra person och det är inte alltid lätt att hitta i dagens samhälle, det är min uppfattning iaf. Och det är inte uppmärksamhet jag är ute efter...jag vill bara träffa en person och att den personen ska vara rätt. Tycker ju inte ens om att dejta så att jag ändå gör det förstår jag inte ens själv jag trivs kanske alldeles för bra med att vara själv... och när jag känner att någon vill träffas för ofta då tycker jag det blir lite jobbigt. Kanske därför jag ändå trivdes rätt bra när jag hade mitt distansförhållande, för då får man tid för sig själv också
    Men du har rätt är man småförtjust så blir man ju bara glad. Det är väl det jag känner mig lite nere av att det bara inte kunde få vara helt rätt och lätt den här gången heller.

Anonym(singelpappan) förlåt det är inte säkert det är så...det är klart de vill behålla dig om de upptäckt att du är ett riktigt kap och då får man kämpa lite för det. 
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-08-28 10:22:54 följande:
    Hehe..jag tänker lite såhär..är de dööläckra..så är det allt de har blivit bedömda efter..och inte alls behövt jobbat med sin personlighet..Generellt nu alltså. Och de går ju bort Glad

Därför är det svårt med bild,även för oss tjejer då. Man blir bedömd..och sedan har man kanske hjärna med..det hade vissa kanske inte räknat medSolig   

Haha ja precis!! det är väl det som jag blir misstänksam, eller kanske besviken över för han känner ju inte mig. Jag vet att han verkligen gillar mitt utseende men hur kan det räcka? känns för ytligt.. 
  • Anonym (b)
    Anonym (men) skrev 2012-08-28 10:56:22 följande:

Men ni hade dejtat? Om du gillar hnm..så får du ju se om han gillar allt med dig då..och du med hnm :)

Vi har bara varit på en tvåtimmars dejt... jo men det är ju så det ska vara man får se om man gillar honom och han ska ju se om han gillar mig. Men han verkar allt för säker på det redan! och det är ju orealistiskt men men får väl sluta fundera och träffa honom en gång till.
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-28 20:05:40 följande:
    Se vilket kap jag är....så storsint...

Ja jag är verkligen imponerad och tror knappt jag läser rätt det var "snällt" skrivit av dig
  • Anonym (b)

Fast jag vet faktiskt inte om jag tycker det är speciellt charmigt att ha inövade repliker för att få kvinnor på fall.. det märks rätt tydligt tycker jag. Men det har tydligen fungerat för de tjejer du har träffat Papito...

Då föredrar jag där det kommer naturligt och att personen i fråga inte är medveten om det själv. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!