Ärliga nätdejtingstråden!
Det konstiga är också att det kändes bra när jag var med honom och när jag gick därifrån... det är först nu efteråt jag börjar fundera.
Det konstiga är också att det kändes bra när jag var med honom och när jag gick därifrån... det är först nu efteråt jag börjar fundera.
Papito: Taskmört
men jäklar vad han är på nu! skriver att han verkligen gillade mig och hade han bara visst vad jag känner så hade han lagt ner sin sida! jag sa att jag behöver mer tid, det var ju ok men han har inte känt så här för de få han har träffat innan.. vi ska träffas på torsdag och äta iaf. Han föreslog en film efteråt men jag vet inte om jag vågar ta hem honom än. Jag kanske är överdrivet försiktig?
Papito: Det var faktiskt inte så snällt sagt av dig, grabbar tag i det han kan få? du hade nog förstått honom bättre om du hade träffat mig IRL
Fast... ni har ju rätt synd att han inte förstår att han förstör för sig själv. Men han är nog inte en jättevan dejtare, han har varit tillsammans med samma tjej i 13år, sen har han varit singel i ett år och haft ett "förhållande" på en månad.Det är dock han som gjort slut med båda. Näe nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra... fick ett morgonsms där det står att han tänker jättemycket på mig. Gör jag mig själv en björntjänst om jag går på middagen då tro... och Papito du känns inte så neutral
Fast jag vet faktiskt inte om jag tycker det är speciellt charmigt att ha inövade repliker för att få kvinnor på fall.. det märks rätt tydligt tycker jag. Men det har tydligen fungerat för de tjejer du har träffat Papito...
Då föredrar jag där det kommer naturligt och att personen i fråga inte är medveten om det själv.