Ärliga nätdejtingstråden!
Ja men så skönt då är allt i sin ordning igen då
LMFS: Vi är även väldigt kloka och erfarna tycker jag
Mitt distansförhållande som tog slut i maj( vi hade 50 mil emellan) idag fick jag ett sms från honom. Blev så paff, för vårt avslut var inte det lättsammaste eller vad man ska kalla det. Vi har inte hört av varandra sedan dess och så nu kommer detta.. han ville förvisso bara säga att han kom att tänka på mig och undrar hur jag har det.Vi båda vet ju att det inte kan bli något p.g.a att ingen av oss är flyttbara numera.
Papito:Jag vet (eller jag kan ju inte säkert veta) men jag misstänker skarpt att du är det ja men vad hjälper det mig, du bor ju forfarande 30 mil bort, remember?
Jag är nog lite fåfäng faktiskt om jag ska vara ärlig... sminkar mig varje dag. Trivs så mycket bättre så, man kan faktiskt vara djup ändå tro det eller ej äter tonvis med godis på helgen och äter nyttigt i veckorna istället.
Ja det var ju hemskt vad Tabula är på "min papito" klart hon inte vågar låta dig träffa mig då hade det ju garanterat inte blivit någon förlängd turné.
Från det ena till det andra... jag tror lite på ödet faktiskt. Att vi träffar människor för att lära sig något om sig själv kanske...att för varje man/kille som varit fel för mig, är jag ett steg närmare till att träffa rätt fast jag tror ändå att man måste "hjälpa ödet på traven" man får helt enkelt se till att det händer saker som man vill ska hända.