Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

DrManhattan skrev 2012-10-14 22:14:04 följande:
    Så rätt så, så rätt. Jag är tillbaka i ny skepnad. (Det är lite svårt att komma tillbaka i samma skepnad eftersom FL låser namnen)

Ja men så skönt då är allt i sin ordning igen då
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-10-15 21:26:02 följande:
    Har precis pratat med min pöjk! Åh, muuuuums! Kyss

Härlig känsla Tungan ute
     För mig har känslan stämt väl i verkligheten med de man har klickat bra med via mail. Så det tror jag det gör för er med
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-15 21:43:31 följande:

Jaså du...?

Japp! det är ju därför jag inte vågar träffa dig
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-15 22:25:51 följande:

Ahhh, den kunde ha svidit....

...men jag förstår hur du menar, du vet att du skulle falla stenhårt!

Antagligen ja 
  • Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-18 11:39:35 följande:
    Jag tror ju inte att man kan få ALLT. Jag tror att man kan vara otroligt nöjd men inte få allt. Och det är problemet hos många. De sätter upp skyhöga krav som ingen människa kan leva upp till. Det finns ingen som är så komplett. 
    I grunden handlar det ju ändå om att älska och bli älskad, och jag kräver inte ALLT för det.
    Sen är det ju så att många lever liv som gör att man inte kan ses direkt nu på en gång. Jag har blivit dissad av män som inte förstått att jag inte kan slänga iväg mina barn till barnvakt med kort varsel för att träffa de. Har man så jävla bråttom är jag nog inte rätt person ändå. Jag är inte så enkelsidig att man klurar ut mig på en kväll, och jag förväntar mig att den jag träffar heller inte är det, och då ser jag inte brådskan.

(Jävlarns vilket bitchigt inlägg, jag ber om ursäkt, men jag står för det

Isf är jag också bitchig för jag håller faktiskt med dig i allt du skriver
  • Anonym (b)

LMFS: Vi är även väldigt kloka och erfarna tycker jag

Mitt distansförhållande som tog slut i maj( vi hade 50 mil emellan) idag fick jag ett sms från honom. Blev så paff, för vårt avslut var inte det lättsammaste eller vad man ska kalla det. Vi har inte hört av varandra sedan dess och så nu kommer detta.. han ville förvisso bara säga att han kom att tänka på mig och undrar hur jag har det.Vi båda vet ju att det inte kan bli något p.g.a att ingen av oss är flyttbara numera.

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-19 20:07:47 följande:

Missförstå mig inte...jag håller fullständigt med dig. Det var mer en parentes om temperament, inte samma sak som konfliktbenägenhet.

Vill ha en kvinna som kan diskutera och argumentera när vi inte är överens eller hon är missnöjd med något. Framförallt en kvinna som KAN och VILL prata och hitta lösningar och kompromisser. Har haft min beskärda del av musslor och insett att det inte är det jag söker eller vill ha.

Wow...  har aldrig hört en man säga att de vill ha någon som kan diskutera och argumentera
     och som dessutom kan ta lite temperament.

Min egen mor sa igår; ja du har ju lite temperament. På jobbet beskriver de mig som världens lugnaste    
  • Anonym (b)

Papito:Jag vet (eller jag kan ju inte säkert veta) men jag misstänker skarpt att du är det ja  men vad hjälper det mig, du bor ju forfarande 30 mil bort, remember?

• Anonym (b)
    DrManhattan skrev 2012-10-19 20:42:05 följande:
    Va fan vet ni inte vad en stekare är? Stekarveven är när man rör armen över huvudet som en stekare till musiken.

Jo jag vet jag vet! för jag är cool haha!
  • Anonym (b)

Jag är nog lite fåfäng faktiskt om jag ska vara ärlig... sminkar mig varje dag. Trivs så mycket bättre så, man kan faktiskt vara djup ändå tro det eller ej äter tonvis med godis på helgen och äter nyttigt i veckorna istället.

Ja det var ju hemskt vad Tabula är på "min papito" klart hon inte vågar låta dig träffa mig då hade det ju garanterat inte blivit någon förlängd turné.

Från det ena till det andra... jag tror lite på ödet faktiskt. Att vi träffar människor för att lära sig något om sig själv kanske...att för varje man/kille som varit fel för mig, är jag ett steg närmare till att träffa rättSolig fast jag tror ändå att man måste "hjälpa ödet på traven"  man får helt enkelt se till att det händer saker som man vill ska hända.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!