Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Ärliga nätdejtingstråden!

TS,Nej jag skulle inte tända på "Bamsenallen"...27 årig snygging? Nej! Måste fyllt 30 ju!.Cool

Toto, i dont think were in Kansas anymore..
  • målar havet blått

Bara å ta han....(ute igen!  ;)

• målar havet blått

HaHA ..måste vara brist på sommarvärmen som gör det...Nämän då finns de väl hur många som helst som oxå är desperataObestämd..det är ju fan så mycket värre om man vill ha ngt riktigt värdefulltTungan ute

• målar havet blått

TS, eller så tar man en dag i taget och ser med öppna ögon på det som finns runt omkring . Dejta kan man väl göra men det känns lättare när man släpper alla krav och förväntningar och bara är öppen,att känna in vad som känns rätt helt enkel! KRAM

• målar havet blått

Var in o snabbkollade  en dejtsida som jag inte använder just,har int betalat in mig där...Men när jag ser män med bar överkropp eller som vill framhäva sina muskler ,så händer det ngt i mig som gör att jag vill  Kräks.Eller iallafall tycker synd om dem om det är det primära som de vill framhäva. 

Och alla dessa träningsnördar.grrr va trist....

• målar havet blått

Sista dejten jag hade,nån gång .1925 tror jag de var,  så frågade jag vilket av fotona som han tyckte jag var mest lik i verkligheten..det var rätt bra att veta!
    Tycker jag ser olika ut från dag till dag,beroende på hur man mår,har frissan och kläderna!..Det varierar ganska mycket för mig i allafall,så det är lite svårt med foton..vill ju inte att karlstackarn ska börja gråta av besvikelse hellerTomte

• målar havet blått
    Anonym (Man) skrev 2012-07-03 10:52:21 följande:
    Har varit medlem på en nätdejtingsida i ca tre veckor och börjar redan tröttna.

Som de flesta här skriver är det verkligen kvinnornas marknad och de kan ofta välja och vraka. Ska man sticka ut som man måste man se bra ut och skriva bra. Man måste ge mycket mer av sig själv för att få kontakt (generellt sett), man måste alltså blotta sig mycket mer, som person.

Jag har valt att inte ha bild men lägger desto mer kraft på skrivandet och får jag ett bra svar och kvinnan verkar vettig och intresserad skickar jag ett kort ganska omgående.

Jag har full förståelse för att kvinnorna vill se kort innan de skriver för mycket men samtidigt borde väl ett bra skrivet brev också ha sitt värde? Man hör ofta klagomål på att 90% av männen inte kan uttrycka sig etc.  När det väl dyker upp en som faktiskt kan och vill det, varför rata direkt?

Varför inte skriva ett bra brev tillbaka och klargöra att det verkar bra men att man inte vill gå längre än så utan bild. Varför läggs ingen som helst ansträngning från kvinnans sida?
    Förstår att det är kvinnans marknad men är man själv inte beredd att göra minsta ansträngning kan man inte heller klaga om man aldrig hittar någon annorlunda.

Vet att jag låter bitter men fan vad tråkigt det är! haha
    HAhA är det jag som har skrivit det där???
    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • målar havet blått

PAPITO du saluför dig inge vidare bra..varför inget foto??Cool

• målar havet blått

hej..............

• målar havet blått

ja men de är väl mycket sånt,man kan bli sol o vårad känslomässigt...värre det, i think!

• målar havet blått
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-04 23:10:28 följande:
    Nätdejting verkar konstigt nog ligga nere på sommaren?
    Jag säger ju det.Cool
  • målar havet blått

Jag tror absolut det är lättare nu på sommaren med ragg o dejt o sånt.....Själv går jag i ide på vintern så det är nu man får ta och göra ngt konstruktivt   Tungan ute

• målar havet blått

JA de klart..alla är ju ute nu...å raggar..Cool

• målar havet blått

Bilbingo är ju skitkul..PUNGT

• målar havet blått

det var medvetet ...Coolborde du veta vid de här laget;)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!