Ärliga nätdejtingstråden!
TS,Nej jag skulle inte tända på "Bamsenallen"...27 årig snygging? Nej! Måste fyllt 30 ju!.
TS,Nej jag skulle inte tända på "Bamsenallen"...27 årig snygging? Nej! Måste fyllt 30 ju!.
Bara å ta han....(ute igen! ;)
HaHA ..måste vara brist på sommarvärmen som gör det...Nämän då finns de väl hur många som helst som oxå är desperata..det är ju fan så mycket värre om man vill ha ngt riktigt värdefullt
TS, eller så tar man en dag i taget och ser med öppna ögon på det som finns runt omkring . Dejta kan man väl göra men det känns lättare när man släpper alla krav och förväntningar och bara är öppen,att känna in vad som känns rätt helt enkel! KRAM
Var in o snabbkollade en dejtsida som jag inte använder just,har int betalat in mig där...Men när jag ser män med bar överkropp eller som vill framhäva sina muskler ,så händer det ngt i mig som gör att jag vill .Eller iallafall tycker synd om dem om det är det primära som de vill framhäva.
Och alla dessa träningsnördar.grrr va trist....
Sista dejten jag hade,nån gång .1925 tror jag de var, så frågade jag vilket av fotona som han tyckte jag var mest lik i verkligheten..det var rätt bra att veta!
Tycker jag ser olika ut från dag till dag,beroende på hur man mår,har frissan och kläderna!..Det varierar ganska mycket för mig i allafall,så det är lite svårt med foton..vill ju inte att karlstackarn ska börja gråta av besvikelse heller
PAPITO du saluför dig inge vidare bra..varför inget foto??
hej..............
ja men de är väl mycket sånt,man kan bli sol o vårad känslomässigt...värre det, i think!
Jag tror absolut det är lättare nu på sommaren med ragg o dejt o sånt.....Själv går jag i ide på vintern så det är nu man får ta och göra ngt konstruktivt
JA de klart..alla är ju ute nu...å raggar..
Bilbingo är ju skitkul..PUNGT
det var medvetet ...borde du veta vid de här laget;)