Inlägg från: Anonym (Kasta sten..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kasta sten..)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-25 21:55:29 följande:
    Har varit med på flera dejtingsidor, Mötesplatsen, Happy Pancake, Vilda Webben för att nämna några och jag vet inte om jag har för höga krav men det finns inte en kille som ser bra ut, jag menar riktigt bra! Och dom ser gör det är så jäkla kaxiga och tror att dom kan få vem som helst, så dom vill man inte ens börja skriva till. Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 

Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   
    Kasta sten i glashus? Du verkar ju uppenbarligen inte träffa någon du heller..  Troligtvis uppfattas du av killarna på samma sätt eftersom du varit där under flera års tid.

• Anonym (Kasta sten..)
    ulfsas skrev 2012-06-27 03:16:52 följande:
    Jag tror att MP HP VW är söt. Vet dock inte vilken ålder hon har eller var hon bor. Hoppas det är en tjej bara Oskyldig
    Mycket möjligt att h*n är söt/snygg men profilbilden på MP måste vara ganska kass för jag har då inte träffat någon som var skitig och luktade illa på någon dejt.. Lite anstränger sig de allra flesta inför en dejt med en snygging...;)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!