Inlägg från: Anonym (Hoho jaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoho jaja)

Ärliga nätdejtingstråden!

Oj oj, nu har jag gått med i en nätdejtingsida.
    Har fortfarande inte vågat sätta ut någon bild, och profilen har jag bara klickat i, inte skrivit något själv.
    Fick ett mail av en kille, en alldeles vanlig fråga. Blev alldeles nervös, svarade iaf, men sen loggade jag ut illa kvickt.

Haha vad är det med mig?? Det är ju inte så att jag är blyg! 

• Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-06-25 21:32:50 följande:
    Haha, säger en del om 'trycket' på vissa sajter.. Inte ens en bild eller ngn text ändå får man napp... Fråga vilka urvalskriterier han agerade på.. Flört
    Haha, får ta och göra det, om jag vågar logga in igen Flört
  • Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-25 21:55:29 följande:
     Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?). 
    Jag är med en tid några månader, sen går jag ur för att gå tillbaka efter säg 6 månader. Har väl hållt på så i 3-4 år som lite tidsfördriv men man ser alltid samma ansikten.   
    För att utseendet är inte allt Skrattande
  • Anonym (Hoho jaja)

Loggade in i dag igen, och har fått flertalet mail samt "flirtar". Helt utan bild eller presentation.....

• Anonym (Hoho jaja)
    Anonym (MP HP VW) skrev 2012-06-26 19:57:39 följande:
    Jag har träffat flera stycken faktiskt och en hade jag sex med. Resten var skitiga, luktade illa och var feta. Eftersom jag ser bra ut och lätt kan få nästan vem jag vill, så har jag lite krav förstår du...

Men.... då har du ju i princip svarat på din egen fråga: Det konstiga är att många, även dom som ser rätt skapliga ut ändå är med under flera års tid. Varför träffar dom aldrig någon om dom  är snygga? Utan hänger där år efter år?)
    För att de har lite krav.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!