• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito

På dejtfronten intet nytt....är ju så korkad så jag fastnar för långdistansare och jag tror inte ens på den typen av relationer...korkad är alltså bara förnamnet!!!

Nu hörde iofs en gammal dejt av sig och ville träffas lite...får  se om och isf hur jag går vidare med det

Opcode: Du kan klaga på oss göteborgare men nu ser du att även singelpappan får till det, kvinnorna verkar inte dela din uppfattning....du kanske ska lägga ner bilbingon och flytta hit...where the action is!

• Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-07 12:52:18 följande:
    På dejtfronten intet nytt....är ju så korkad så jag fastnar för långdistansare och jag tror inte ens på den typen av relationer...korkad är alltså bara förnamnet!!!

Nu hörde iofs en gammal dejt av sig och ville träffas lite...får  se om och isf hur jag går vidare med det

Opcode: Du kan klaga på oss göteborgare men nu ser du att även singelpappan får till det, kvinnorna verkar inte dela din uppfattning....du kanske ska lägga ner bilbingon och flytta hit...where the action is!

Jag med..alltså..långdistansare..eller ja,en då iaf Glad

Gammal dejt..utan självrespekt alltså..Tungan ute Vad betyder "träffas lite"? Hehe..det är som att bara säga "ska vi knulla lite?"..ska man,ska man ordentligt!Flört  

Idag är jag bitsk Solig   
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-07 09:02:28 följande:

Ja, naturligtvis har det klickat bra när vi först mailat, och sen även sms:at och pratat på telefon ett tag innan vi setts. Sen ingår det i mitt jobb att "känna av folk" så att säga, så jag tror också att jag är en hyfsat bra på att bedöma människor. Har inte känslan varit rätt, så bryter jag av, så enkelt är det. Har avbrytit kontakten med ett flertal av den anledningen. Tror på min magkänsla och sunda förnuft! =)

Jag är inte helt stängd för att ev. skaffa fler barn, så även de utan barn går bra att träffa för min del, men då ökar också kraven tror jag, för att ens överväga fler barn med någon så måste det verkligen vara en total fullträff, vilket innebär än mindre tålamod att se hur förhållandet ev. kan utvecklas.

Jag förstår. Jag har nog inte kännt så med många..kanske jag som är svårGlad
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-08-07 13:04:46 följande:

Jag med..alltså..långdistansare..eller ja,en då iaf Glad

Gammal dejt..utan självrespekt alltså..Tungan ute Vad betyder "träffas lite"? Hehe..det är som att bara säga "ska vi knulla lite?"..ska man,ska man ordentligt!Flört  

Idag är jag bitsk Solig   
    Haha, du är rolig du...

Nä, klart att det inte är klockrent med en gammal dejt som man av någon anledning inte valde att fortsätta med första gången... det är ju därför jag tvekar. Hon var skitbra på alla sätt och vis men det var ändå ngåot som saknades. Tänker att jag kanske kan ge det en chans till och finns det inte så finns det inte.

Men jag har som sagt inte bestämt mig...allt hade varit lättare med riktiga höghastighetståg..concordetypen snackar vi om nu..haha
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-07 13:17:07 följande:
    Men jag har som sagt inte bestämt mig...allt hade varit lättare med riktiga höghastighetståg..concordetypen snackar vi om nu..haha

Haha..vet precis vad du menar!Flört

Men Hey,  jag önskar dig lycka till med folkbubblan Tungan ute 
  • NooneBird

Sparar denna tråd! Hänger på HP men hittar inget där... Why? Jag avundas er som bor i större städer, jag har träffat en fin kille men jag var för seg med att träffa honom. I lördags var vi båda på krogen och träffades för första ggn men då var han ute med en annan tjej han träffat i ett par veckor. Ågren....

• wela1
    NooneBird skrev 2012-08-07 22:30:03 följande:
    Sparar denna tråd! Hänger på HP men hittar inget där... Why? Jag avundas er som bor i större städer, jag har träffat en fin kille men jag var för seg med att träffa honom. I lördags var vi båda på krogen och träffades för första ggn men då var han ute med en annan tjej han träffat i ett par veckor. Ågren....

kan lova att det inte är lättare i större städer eller inte i Sthlm hur som. Attityden här verkar vara "att gräset är grönare på andra sidan" alltså att nästa person kanske är den där perfekta. Suck! Fast någonstans måste det ju självklart kännas intressant annars så söker man ju vidare. Men man får ju inte bli bitter! Lyssnade på Magnus Carlsons låt Nånstans och den tror jag på!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!