• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (L)

Har tråden dött ut eller? Får ta på mig rollen att hålla igång den lite då... Har haft en grym helg med kompisar och en trevlig liten utflykt till Hamburgsund för att lyssna på Pugh Rogefeldt och Nationalsteatern. Hittade inget ragg men fick några heta blickar av Pugh Skäms. Det kommer jag leva en stund på hahaha.

Har jag missupfattat det eller var det nån som kallade Göteborg för Sveriges rövhål? Det är ju helt galet, Göteborg är ju Sveriges vackra framsida Skrattande. Kulturkalaset drar igång den 14 augusti, ingen här som ska in en sväng? Trevligt tillfälle att träffas om nån vågar Flört.

• Anonym (S)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-05 14:58:00 följande:

Förstår jag att de gått på en dejt och haft sex två gånger (el. iaf tillfällen)...verkligen snabbt.

Inget fel i det, men man ser ju inget om vad som varken var intressant med honom eller vad han tyckte var intressant med Anonym S. Det är ju det som är det viktiga om man skall avgöra om det är 'bara sex' som gäller eller inte. Eftersom det mesta verkar handla om sex (även när de sms:ar) så skulle jag nog fundera.. Men om det sexiga är varvat med att man 'klickar' på andra plan och att han tex skriver mer än sex-sms till henne så behöver det ju inte vara en kk relation han är ute efter.

Tycker det brukar vara ganska lätt att känna själv iof. Man märker väl snabbt om ngn är intresserad av mig som person och att man 'klickar' på många plan och liksom bara 'passar ihop'.

Behöver man ställa sig frågan är det nog inte rätt brukar jag tänka.     

Jag fick ett sms idag där det stod att han saknat mig. Sen frågade han om jag ville ha en middagsdejt i veckan.
    Han kommer hem tidigare, eftersom de hade gått sin rutt mycket snabbare än de trodde att det skulle ta och han hade lyckats skada sig lite.
    Inga sex-sms idag, bara en fråga om jag ville stanna över natt om efter middagen. Kanske är det samma sak, men inte alls som det var när innehållen i sms:en var väldigt detaljerade

Kanske finns det lite hopp
  • Anonym (L)
    Anonym (S) skrev 2012-08-05 19:44:22 följande:

Jag fick ett sms idag där det stod att han saknat mig. Sen frågade han om jag ville ha en middagsdejt i veckan.
    Han kommer hem tidigare, eftersom de hade gått sin rutt mycket snabbare än de trodde att det skulle ta och han hade lyckats skada sig lite.
    Inga sex-sms idag, bara en fråga om jag ville stanna över natt om efter middagen. Kanske är det samma sak, men inte alls som det var när innehållen i sms:en var väldigt detaljerade

Det låter ju onekligen som att det finns hopp Skrattande. Min erfarenhet av att snabbt hamna i säng är att antingen rusar saker och ting på i tvåhundra utan några bromsmöjligheter eller så stannar det vid just bara sex. Hoppas att det fortsätter i samma anda som ni har startat för det låter absolut lovande Skrattande.
  • Anonym (Unikum)
    Anonym (S) skrev 2012-08-05 19:44:22 följande:

Att hoppa snabbt i säng betyder ju inget negativt om även det andra finns där... Men märker du att 'allt' verkar handla om sex och att intresset för dig i övrigt som person är svalt bör du fundera på om det är detta du vill ha. Blev förälskad i en kvinna förra året (största förälskelsen i livet) och att bara hålla henne nära och höra hennes andning gjorde mig lycklig... Att se hennes små flyktiga leenden och andra små maner gjorde min dag.. Nu hamnade inte vi i säng men även om det gjorts vid andra dejten hade ju det andra ändå funnits där..
  • Anonym (Man)
    Anonym (L) skrev 2012-08-05 19:24:37 följande:
    Har tråden dött ut eller? Får ta på mig rollen att hålla igång den lite då... Har haft en grym helg med kompisar och en trevlig liten utflykt till Hamburgsund för att lyssna på Pugh Rogefeldt och Nationalsteatern. Hittade inget ragg men fick några heta blickar av Pugh Skäms. Det kommer jag leva en stund på hahaha.

Har jag missupfattat det eller var det nån som kallade Göteborg för Sveriges rövhål? Det är ju helt galet, Göteborg är ju Sveriges vackra framsida Skrattande. Kulturkalaset drar igång den 14 augusti, ingen här som ska in en sväng? Trevligt tillfälle att träffas om nån vågar Flört.
    Haha...ingen som bryr sig om Opcode när han raljerar om Bästkusten. Själv bor han nära värtdsmetropolen Tranås...säger väl mer än allt?

Jag är iofs modig men att konkurrera med Pugh blir svårt, kändis och rik....
  • Anonym (glasberget)

ja, jag blir nog kvar på glasberget för evigt. Var på fest igår och gjorde bort mig rejält. Står ganska klart att den jag är intresserad av inte är intresserad av mig. Gör ont!

• Anonym (L)
    Anonym (Man) skrev 2012-08-05 21:52:45 följande:
    Haha...ingen som bryr sig om Opcode när han raljerar om Bästkusten. Själv bor han nära värtdsmetropolen Tranås...säger väl mer än allt?

Jag är iofs modig men att konkurrera med Pugh blir svårt, kändis och rik....
    Haha jamen Tranås är väl en riktig metropol... eller inte. Fast dom har visst bilbingo och det är ju riktigt hett Skrattande.

Jo Pugh är förvisso allt det du tillskriver honom men sen är han 65 och det mesta har börjat att hänga på honom... Åldern klär honom inte riktigt fullt ut så jag är inte helt omöjlig att vidga mina vyer Cool.
  • Papito

Hehe, Tranås & bilbingo

Man kanske skulle erbjuda en sån dejt, på riktigt liksom...bara för att ha gjort det en gång

Som Fonzie Fonzarelli....om någon ens minns

• cajsasmamma

Här har ni en till som igen är ute i dejting svängen, loggat in mig på HP och där är det väldigt blandat komplott på grabbarna. 

• Papito
    cajsasmamma skrev 2012-08-05 22:56:00 följande:
    Här har ni en till som igen är ute i dejting svängen, loggat in mig på HP och där är det väldigt blandat komplott på grabbarna. 

Något att ha då?
    Ingen rolig eller märklig dejt att berätta om?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!