Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Ärliga nätdejtingstråden!

Hej på er.

Jag har en fråga till er, kanske mest till killarna härinne, vill ni hjälpa mig att analysera min dejt?

Jag träffade en kille via HP på onsdagen, klickade bra och bestämde oss för att ses dagen efter fören öl på stan.
    Han var trevlig och såg bra ut, allt stämde, han tog i mina armar och skickade sms från toa (Haha) om att han tyckte jag var attraktiv.
    När vi gick till hans buss rörde vi varandra och väl där blev det hångel och smek, kramar och sånt.
    Vi ringdes på kvällen och han ville ses dagen efter igen efter jobbet, trots att han egentligen behövde åkahem och packa inför sin 2 veckors semester.

Vi sågs dagen efter och han tog mig till sitt föräldrahem (de var inte hemma) sen åkte vi till en skogssjö och badade. Vi hade inte sex fullt ut men han gav migen rejäl orgasm. =)
    Han åkte hem och packade. Senare på kvällen ringde han och frågade om jag vill komma. Klockan var nästan 23 men jag åkte. Jag längtade efter honom.
    Vi hade sex den natten. Och på morgonen.

Vi skiljdes åt och nu har han åkt på semester. Borta två veckor utan telefon (Fjällvandring)
    Han messade mycket på dagen när han satt i bilen, mycket sex-sms.
    Hela tiden sa han att han vill ses igen.

Så vad tror ni?
    Jag är en överanalyserande tjej som ofta förstör saker genom att tänka och fråga för mycket, så det är nästan bra att jag inte kan nå honom.
    Är han ute efter bara sex eller seriöst intresserad?

• Anonym (S)
    Mandarina skrev 2012-08-03 10:48:58 följande:
    Shit, här gick det undan... inte för att vara sån men jag får vibbar av att han bara är ute efter sex.  Men som sagt, bara min känsla. Been there done that too many times :)

Har lärt mig att man ska hålla på sig och lära känna varandra innan man hoppar bums i säng och riskerar att stå där...
    Tycker det är lite märkligt att han inte kan han fungerade mobil i hela 2 veckor....låter skumt.
    Ja, det gick undan. Sen ska det kanske tilläggas att det inte bara var han som var väldigt på angående att hoppa i säng. Han försäkrade sig om att det var ok trots att det var på min invit.
    Kanske är han en mästerare på att manipulera, men det känns ändå som det faktiskt mest var min idé.

Han har planerat denna fjällsemester i 6 månader, de ska ge sig ut i ren terräng med bara karta och kompass i 12 dagar, 4 resdagar ska läggas till detta.
    Så nej, han slösar nog inte med batteriet i onödan. Det tycker jag inte är det minsta skumt.

Jag får helt enkelt vänta och se vad som händer, jag försöker att inte hänga upp mig så mycket denna gången, han får ta kontakt när han kommer tillbaka =)
  • Anonym (S)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-05 14:58:00 följande:

Förstår jag att de gått på en dejt och haft sex två gånger (el. iaf tillfällen)...verkligen snabbt.

Inget fel i det, men man ser ju inget om vad som varken var intressant med honom eller vad han tyckte var intressant med Anonym S. Det är ju det som är det viktiga om man skall avgöra om det är 'bara sex' som gäller eller inte. Eftersom det mesta verkar handla om sex (även när de sms:ar) så skulle jag nog fundera.. Men om det sexiga är varvat med att man 'klickar' på andra plan och att han tex skriver mer än sex-sms till henne så behöver det ju inte vara en kk relation han är ute efter.

Tycker det brukar vara ganska lätt att känna själv iof. Man märker väl snabbt om ngn är intresserad av mig som person och att man 'klickar' på många plan och liksom bara 'passar ihop'.

Behöver man ställa sig frågan är det nog inte rätt brukar jag tänka.     

Jag fick ett sms idag där det stod att han saknat mig. Sen frågade han om jag ville ha en middagsdejt i veckan.
    Han kommer hem tidigare, eftersom de hade gått sin rutt mycket snabbare än de trodde att det skulle ta och han hade lyckats skada sig lite.
    Inga sex-sms idag, bara en fråga om jag ville stanna över natt om efter middagen. Kanske är det samma sak, men inte alls som det var när innehållen i sms:en var väldigt detaljerade

Kanske finns det lite hopp
  • Anonym (S)

Uppdatering för den som är nyfiken =)

Jag har dejtat en kille som jag träffade på HP för 4 veckor sedan, allt gick ju rekordsnabbt och det fortsätter i samma takt även nu.
    Vi har varit tillsammans mer eller mindre varje dag sedan han kom hem från sin semester, det känns bra.
    Han har gett mig nyckel till sin lägenhet och vi pratar om att han ska få träffa mina barn, som vän då ska tilläggas.

Jag är nog lite kär, han också har han sagt.

Vem vet vad som händer men just nu njuter jag av ruset och hans sällskap =)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!