• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (men)
    Anonym (L) skrev 2012-08-05 22:01:44 följande:
    Haha jamen Tranås är väl en riktig metropol... eller inte. Fast dom har visst bilbingo och det är ju riktigt hett Skrattande.

Jo Pugh är förvisso allt det du tillskriver honom men sen är han 65 och det mesta har börjat att hänga på honom... Åldern klär honom inte riktigt fullt ut så jag är inte helt omöjlig att vidga mina vyer Cool.
    Åh,känner mig alldeles för ung för att gå på han..Cool Han är nästan som pappa :P
    Men kollar han inte in alla?Solig 
  • Anonym (jagmed)
    cajsasmamma skrev 2012-08-05 22:56:00 följande:
    Här har ni en till som igen är ute i dejting svängen, loggat in mig på HP och där är det väldigt blandat komplott på grabbarna. 

Hoppar in här också, om det går för sig? =)

Reggade mig på HP också för ett tag sedan, har du hittat något intressant? 
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-08-05 23:05:21 följande:
    Åh,känner mig alldeles för ung för att gå på han..Cool Han är nästan som pappa :P
    Men kollar han inte in alla?Solig 
    Haha, (men) har du precis gammelförklarat (L)?

Personligen tycker jag Pugh ser rätt ofräsch ut...men jag gillar väl inte konkurrensen
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-05 23:12:47 följande:
    Haha, (men) har du precis gammelförklarat (L)?

Personligen tycker jag Pugh ser rätt ofräsch ut...men jag gillar väl inte konkurrensen
    Japp!Tungan ute

Hehe..nää,men jag håller med!:)  
  • cajsasmamma
    Papito skrev 2012-08-05 23:01:12 följande:
    Något att ha då?
    Ingen rolig eller märklig dejt att berätta om?
    jag har inte hunnit dejta ännu. 

Men jag berätta om en kille som skriver till mig. I början verka han helt okej men nu har han blivit värsta stalkerna.

Efter några mail börja han skriva att han sakna mig ( vi har som sagt inte ens träffas :-O) sen börja han tjata om när vi ska ses, jag förklara till honom att jag ska på semester med min dotter och sen vill jag ata det lite lugnt eftersom jag nyligen har blivit singel och vill se mig omkring( skrev även det sista i min press) 
    en dag efter att jag hade fått fem mail av honom skrev jag till han att jag vill inte han ska får falska förhoppningar att jag vill bara dejta nu och inte planera framtid med någon jag inte känner.
    Gissa vad hans svar blev?
    Jo han skrev " Jo jag förstår dig, synd bara att du känner så för jag tror att det skulle blir bra mellan oss. Gillar du sex???"

• Anonym (Unikum)
    cajsasmamma skrev 2012-08-05 23:17:17 följande:

Men jag berätta om en kille som skriver till mig. I början verka han helt okej men nu har han blivit värsta stalkerna.

Efter några mail börja han skriva att han sakna mig ( vi har som sagt inte ens träffas :-O) sen börja han tjata om när vi ska ses, jag förklara till honom att jag ska på semester med min dotter och sen vill jag ata det lite lugnt eftersom jag nyligen har blivit singel och vill se mig omkring( skrev även det sista i min press) 
    en dag efter att jag hade fått fem mail av honom skrev jag till han att jag vill inte han ska får falska förhoppningar att jag vill bara dejta nu och inte planera framtid med någon jag inte känner.
    Jo han skrev " Jo jag förstår dig, synd bara att du känner så för jag tror att det skulle blir bra mellan oss. Gillar du sex???"

Haha, det är sånna där killar som gör tjejerna rädda att svara...

Själv tycker jag alltid att det är bättre att svara alla (njae, inte de som bara skriver 'hur är läget'), men å andra sidan vill man även kunna avsluta om man sen känner att det inte ger ngt..  
  • cajsasmamma
    Anonym (jagmed) skrev 2012-08-05 23:10:37 följande:
    Hoppar in här också, om det går för sig? =)

Reggade mig på HP också för ett tag sedan, har du hittat något intressant? 
    Nja inget som har klickat riktigt ännu. Men jag är en svår människa att leva pga mitt yrke. Jag jobbar nämligen med travhästar( egen företagare) 
  • Papito
    cajsasmamma skrev 2012-08-05 23:17:17 följande:

Haha...tack för att du delar med dig och stärker våra självförtroenden...sicken pärla!
  • cajsasmamma
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-05 23:22:20 följande:

Haha, det är sånna där killar som gör tjejerna rädda att svara...

Själv tycker jag alltid att det är bättre att svara alla (njae, inte de som bara skriver 'hur är läget'), men å andra sidan vill man även kunna avsluta om man sen känner att det inte ger ngt..  
    Jag försöker svara till alla. Men dom som börja antyda om sex i början svara jag inte på något mer. Det är inte det jag är ute efter.
  • cajsasmamma
    Papito skrev 2012-08-05 23:28:59 följande:
    Haha...tack för att du delar med dig och stärker våra självförtroenden...sicken pärla!
    Jo han är en skön pärla :-P
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!