• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (33-åring)

Den där utmaningen.... gills middag med en dejt från förra året? Flört Ärligt talat, jag har helt tappat lusten till dejtingsidorna. Finns ju inte en vettig människa i närheten av mig, känns det som. Har ändå bokat in en träff, med en som bor lite för långt bort för min smak, men ändå. Dock hade vi inte någon gemensam ledig tid förrän 11 aug, så det fick bli då. Men, om jag ska fortsätta med nätdejtning så får ni nog peppa mig lite tror jag...

• Opcode

Peppa peppa ta i trä.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-31 20:45:49 följande:
    Den där utmaningen.... gills middag med en dejt från förra året?  Ärligt talat, jag har helt tappat lusten till dejtingsidorna. Finns ju inte en vettig människa i närheten av mig, känns det som. Har ändå bokat in en träff, med en som bor lite för långt bort för min smak, men ändå. Dock hade vi inte någon gemensam ledig tid förrän 11 aug, så det fick bli då. Men, om jag ska fortsätta med nätdejtning så får ni nog peppa mig lite tror jag...

Haha, 11 aug. räknas inte in i tävlingen...två veckor sa vi. Jag får också problem, att få lite flow är inte svårt men jag är lite korkad och hittar bara långdistansare
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-31 21:51:55 följande:
    Haha, 11 aug. räknas inte in i tävlingen...två veckor sa vi. Jag får också problem, att få lite flow är inte svårt men jag är lite korkad och hittar bara långdistansare
    Du får sluta näthandla och gå till dom lokala affärerna istället
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-31 21:53:16 följande:
    Du får sluta näthandla och gå till dom lokala affärerna istället

• Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2012-07-31 21:51:55 följande:

Nä, jag vet...
  • Anonym (Unikum)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-31 20:45:49 följande:

Den där utmaningen.... gills middag med en dejt från förra året? Flört Ärligt talat, jag har helt tappat lusten till dejtingsidorna. Finns ju inte en vettig människa i närheten av mig, känns det som. Har ändå bokat in en träff, med en som bor lite för långt bort för min smak, men ändå. Dock hade vi inte någon gemensam ledig tid förrän 11 aug, så det fick bli då. Men, om jag ska fortsätta med nätdejtning så får ni nog peppa mig lite tror jag...

Alltså, som färsking med nätdejting då..

Går man på dejter fast man känner att det liksom inte är ngn idé? Eller att allt känns helt rätt?

Spontant tror jag att jag skulle tappa 'suget' om jag gjorde så. Risk att man ändrar sin förutsättning till att 'det går nog troligen inte'. Jag vill ju känna sug och spänning om jag går på en 'dejt'. Ett annat val är ju att göra ngt alldagligt och mer avslappnat, men då måste jag nog känna även innan att även om det inte blir ett förhållande så är personen så intressant att jag gärna skulle vilja vara vän.   
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-01 16:13:46 följande:
    Alltså, som färsking med nätdejting då..

Går man på dejter fast man känner att det liksom inte är ngn idé? Eller att allt känns helt rätt?

Spontant tror jag att jag skulle tappa 'suget' om jag gjorde så. Risk att man ändrar sin förutsättning till att 'det går nog troligen inte'. Jag vill ju känna sug och spänning om jag går på en 'dejt'. Ett annat val är ju att göra ngt alldagligt och mer avslappnat, men då måste jag nog känna även innan att även om det inte blir ett förhållande så är personen så intressant att jag gärna skulle vilja vara vän.   

Alltså, det enda som inte är bra är bostadsorten. Det har jag sagt, fick till svar att det inte var omöjligt att flytta längre fram om det skulle vara så. Verkar ju trevlig, så varför inte =)

Igår fick jag ingång en väldigt trevlig konversation med en annan dock... sådär att jag loggat in några gånger idag för att se om dagens aktivitet är över och jag hunnit få nått svar Där är det enda hittills kända "problemet" tre barn, med två olika dessutom. Vad jag förstår är samarbetet med den ene inte helt klockrent, kanske inte världens bästa förutsättning. Men fortsätter det lika bra om det gjorde igår, så lär vi ses Drömmer 
  • Opcode

Jaha när man minst anade och utan att ta något initiativ alls så blev jag inbjuden på baddejt :P

• Anonym (Ute igen)
    Opcode skrev 2012-08-01 22:50:00 följande:
    Jaha när man minst anade och utan att ta något initiativ alls så blev jag inbjuden på baddejt :P

Oj ta fram speedo badbraxorna
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!