• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Hejhopp)
    Hallån skrev 2012-07-29 20:09:20 följande:
    Sällar mig till denna tråd, 47 årig social norrlänning som både ser ut som och känner sig yngre. Jag tycker att nätdejtiing är svårt. Irl har jag inga problem att attrahera män men tyvärr hittar jag ingen jag vill ha på min lilla ort.

Via nätet tycker jag att det är jättesvårt när jag tar kontakt. Jag har tror att jag nog kommunicerar mycket via kroppsspråk och man kan ju inte skriva en massa smileys hela tiden.
    De män som skriver till mig själva utan att jag tagit kontakt är ofta den typ av män jag inte är intresserad av eller så får jag förslag om tillfälliga förbindelser eller att vara någons älskarinna. Ändå tycker jag att jag är tydlig i min press.
    Jaja. 

Jag tycker inte alls det är fel att använda mycket smileys!Glad Man blir glad av dem!Solig Det är bättre att uppfattas som någon som använder lite för mkt smileys, än att uppfattas som tråkig, torr, ointresserad osv.
  • Hallån
    jo det stämmer men det känns som att det blir lite för många när jag vill ha en efter varje mening och gärna en inne i meningen också. Tackar för din synpunkt
  • Hallån
    jo det stämmer men det känns som att det blir lite för många när jag vill ha en
    efter varje mening och gärna en inne i meningen också. Tackar för din synpunkt
  • Hallån
    jo det stämmer men det känns som att det blir lite för många när jag
    vill ha en efter varje mening och gärna en inne i meningen också.
    Tackar för din synpunkt
  • Anonym (Ute igen)

Uää nu har jag en dejt på gång med en kille som är lite yngre och (tror jag) snyggare än mig. Känns väldigt ovant, men visst borde jag gå?

• Opcode

Det är väl bara att köra på om det känns rätt, det kan väl inte gå sämre än att ni upptäcker ni inte fungerar ihop, och du är väl inte läget annorlunda mot nu?

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Anonym (men)

Jaha,måste man dejta folk som är fulare än sig själv?:)

• Opcode

Tja någon måste ju göra det om båda inte är lika snygga, sen är ju vackert upp till betraktaren. Och är det något jag lärt mig så är det att kärleken kan göra en blind.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito

Jag dejtar bara såna som är fulare än vad jag är...ta hon den där stockholmstjejen som jag hade kommit en bit med....mycket fulare än vad jag är men vad ska man göra..är man snygg så är man

• Anonym (Ute igen)
    Anonym (men) skrev 2012-07-30 00:11:26 följande:
    Jaha,måste man dejta folk som är fulare än sig själv?:)

Ja det är regeln....
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!