• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (glasberget)

jaha... ska dejta en kille, och jag är tjock. Fet, liksom. Har inte någon fullkroppsbild på dejtingsajten, så han vet inte. Känns... mindre bra.

• Papito
    Anonym (glasberget) skrev 2012-07-26 23:52:43 följande:
    jaha... ska dejta en kille, och jag är tjock. Fet, liksom. Har inte någon fullkroppsbild på dejtingsajten, så han vet inte. Känns... mindre bra.
    Går säkert bra ändå. Man kan vara tjock och jätteattraktiv., allt handlar inte om hur tjock man är. Ett tips om du är orolig för det är att kanske hinta lite om det innan, då slipper du vara så osäker (och redan i underläge) på dejten.

Men är han någgot att ha så är det inte det som avögr, tänk så.

Lycka till!!! 
  • Opcode

Nu är det slut på veckan, nu är det dags för freeeeeeedagsmyyyyyys.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Anonym

Dejtade en kontakt från Happy Pancake idag. Han pratade oavbrutet i nästan två timmar! Jag vet allt om honom, hans ex, hans barn, hans barns problem, hans barns partners problem, hans fd frus problem, hans fd sambos problem, hans kvinnliga väninnor, hans bostad, hans sommarstuga, hans inställning till husdjur, hans fritidsintressen etc etc etc etc etc etc etc etc. Han vet inte ens vad jag heter utan tror att min HP-signatur är mitt rätta namn. Och det är ju bra med facit i hand. Dejt igen? Ja om helvetet fryser till is!!!

• Anonym

Hallå alla killar som är på kontaktsajter och söker en kvinna. När ni träffar er nätdejt för första gången........prata INTE om era ex!! Man kan ta det på dejt två (om det blir någon) och om det känns viktigt att lätta sitt hjärta. Om ni tjatar om exet på dejt ett så är (vad mig anbelangar) dejt två never going to happen. Goodbye, good luck

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-27 17:19:54 följande:
    Dejtade en kontakt från Happy Pancake idag. Han pratade oavbrutet i nästan två timmar! Jag vet allt om honom, hans ex, hans barn, hans barns problem, hans barns partners problem, hans fd frus problem, hans fd sambos problem, hans kvinnliga väninnor, hans bostad, hans sommarstuga, hans inställning till husdjur, hans fritidsintressen etc etc etc etc etc etc etc etc. Han vet inte ens vad jag heter utan tror att min HP-signatur är mitt rätta namn. Och det är ju bra med facit i hand. Dejt igen? Ja om helvetet fryser till is!!!
    Glömde säga att han hann meddela att han tyckte abort var mord och att han inte tyckte om hundar! Som sagt, dejt nummer två när helvetet är iskallt
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym skrev 2012-07-27 21:11:20 följande:
    Glömde säga att han hann meddela att han tyckte abort var mord och att han inte tyckte om hundar! Som sagt, dejt nummer två när helvetet är iskallt

Ha ha, har du någon snärtig replik för att avböja dejt nummer två då?
  • Opcode
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-27 22:42:35 följande:
    Ha ha, har du någon snärtig replik för att avböja dejt nummer två då?
    Jag vet en: far åt helvete.
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Anonym skrev 2012-07-27 18:46:45 följande:
    Hallå alla killar som är på kontaktsajter och söker en kvinna. När ni träffar er nätdejt för första gången........prata INTE om era ex!! Man kan ta det på dejt två (om det blir någon) och om det känns viktigt att lätta sitt hjärta. Om ni tjatar om exet på dejt ett så är (vad mig anbelangar) dejt två never going to happen. Goodbye, good luck
    Jag frågar bara om dom tar den i tvåan, mitt enda kvar om man säger så
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!