• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (e)
    Papito skrev 2012-07-30 14:38:54 följande:
    Jag dejtar bara såna som är fulare än vad jag är...ta hon den där stockholmstjejen som jag hade kommit en bit med....mycket fulare än vad jag är men vad ska man göra..är man snygg så är man
    Haha varför dejta sådana som är fulare än dig själv? Själv satsar jag på de som är lika snygga, och jag är ju snygg så
  • Papito
    Anonym (e) skrev 2012-07-30 16:27:45 följande:
    Haha varför dejta sådana som är fulare än dig själv? Själv satsar jag på de som är lika snygga, och jag är ju snygg så
    Jaha...är det en invit?
  • Opcode

Känner jag Papito rätt vid det här laget bor han på happypancake

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-30 17:56:34 följande:
    Känner jag Papito rätt vid det här laget bor han på happypancake
    Opcode opcode opcode....du har mycket kvar att lära!

Jag borde kanske inte ens hänga i den här tråden, är bara medlem på en (1) dejtingsida och har inte loggat in där på snart två veckor!
    Inser att att jag säkert framstår som en desperat casanova...haha...men jag är faktiskt raka motsatsen. Är långt ifrån desperat, trivs ok med singellivet även om jag hellre har en kvinna. Tycker att det är skitkul att flirta och ha en flirtig jargong även irl men när jag väl har partner är det bara med henne...och kassörskorna jag gör så...därför får jag passa på att så min vildflirt när jag är singel...

Glimten i ögat Oppis, glimten i ögat!
  • Papito
    Anonym (e) skrev 2012-07-30 17:35:04 följande:
    Haha kanske Var bor du? Hihi
    Vad menar du?
    Trodde att alla visste att de bästa männen bor i Göteborg...
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-30 18:13:53 följande:
    Opcode opcode opcode....du har mycket kvar att lära!

Jag borde kanske inte ens hänga i den här tråden, är bara medlem på en (1) dejtingsida och har inte loggat in där på snart två veckor!
    Inser att att jag säkert framstår som en desperat casanova...haha...men jag är faktiskt raka motsatsen. Är långt ifrån desperat, trivs ok med singellivet även om jag hellre har en kvinna. Tycker att det är skitkul att flirta och ha en flirtig jargong även irl men när jag väl har partner är det bara med henne...och kassörskorna jag gör så...därför får jag passa på att så min vildflirt när jag är singel...

Glimten i ögat Oppis, glimten i ögat!
    Jag skojade också Jag tror du har en bra inställning till det hela :)
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-30 18:15:04 följande:
    Vad menar du?
    Trodde att alla visste att de bästa männen bor i Göteborg...
    Fast du måste väl förstå tjejerna också det är väl inte så självklart att leta män i Sveriges rövhål? ;) Haha
  • Anonym (nybörjare)
    Opcode skrev 2012-07-30 18:38:29 följande:
    Fast du måste väl förstå tjejerna också det är väl inte så självklart att leta män i Sveriges rövhål? ;) Haha
    härlig ton i tråden Hjärta
  • Opcode
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-07-30 18:42:14 följande:
    härlig ton i tråden Hjärta
    Jag tror Papito vet att jag att jag bara driver med honom vid det här laget
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!