• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-25 11:32:30 följande:
    En av killarna jag försöker maila med just nu (jag tog kontakt) svarar otroligt enstavigt och slutar varje mail med "vem är du?" vad ska man svara på det ....

Skriver inte mer helt enkelt.
  • Anonym (Ute igen)
    Papito skrev 2012-07-25 11:45:09 följande:
    Skriver inte mer helt enkelt.

Jo jag vet, ibland blir man bara sugen på att dräpa till med nått, men jag ska inte ... jag tackar nog bara för mig
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-25 11:32:30 följande:
    En av killarna jag försöker maila med just nu (jag tog kontakt) svarar otroligt enstavigt och slutar varje mail med "vem är du?" vad ska man svara på det ....

"Det var det jag hoppades att du skulle vilja ta reda på genom att snacka med mig ". Om du vill prata vidare förstås.
  • Anonym (33-åring)
    Papito skrev 2012-07-25 01:24:43 följande:
    Oppis, lägg alla varorna med streckkoden åt rätt håll för kassörskan...sen berömmer du dig själv, typ: "Visst är det trevligt med kunder som anstränger sig lite?"
    Låter urfånigt men med rätt ton räcker det långt, lovar!

Eller så tittar du på henne (när du lagt upp allt bra) och säger: "Ja, jag vet....det finns fortfarande gentlemän, vi är inte många..men vi finns "

Är du med? Då får du ett leende och kanske ett vsar tillbaka..sen spinner du vidare. Allr fnkar egentligen, bara man kan snacka vidare utifrån det.

I Opcodes fall kanske det räcker med en sådan replik och att besvara leendet, till att börja med. Och att istället satsa på att "öva" det med många (även Anita 57 år kan behöva piggas upp när hon sitter i kassan). När det börjar kännas bekvämt kan du utveckla det hela.
  • Anonym (Ute igen)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-25 14:05:16 följande:
    "Det var det jag hoppades att du skulle vilja ta reda på genom att snacka med mig ". Om du vill prata vidare förstås.

Nja jag dumpade, kanske lite grinig i värmen....
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-25 14:11:55 följande:

Nja jag dumpade, kanske lite grinig i värmen....

Du gjorde som jag skulle gjort (utifrån vad du berättat) och jag gillar värme Skrattande
  • Papito

Kom igen nu, tråden kan ju inte dö så fort Oppis eller jag är borta en dag eller två. Fler får ta ansvar och dejta loss!

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-26 21:52:16 följande:
    Kom igen nu, tråden kan ju inte dö så fort Oppis eller jag är borta en dag eller två. Fler får ta ansvar och dejta loss!
    Ja jag ligger lågt nu, Jag är nöjd med tillvaron överlag Men jag håller dina tips i bakhuvudet hela tiden och jag funderar lite på en viss tjej som har en 6:a på intresseskalan, jag tror det skulle kunna bli en 10:a ganska snart om hon svarade lite, hon har gett vissa subtila indikationer som jag uppfattar det, men jag kan missförstått det också.
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • reflections

Jaded verkar ju vara ett kap...inte...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!