• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 22:50:40 följande:
    Jag sa flörta lite, inte flörta, gå vidare, dejta och gå hem ihop =) Det är inte farligt att vara lite flörtig mot sina medmänniskor. Försök var lite mer avslappnad, testa olika saker och se hur tjejer reagerar, så blir du bättre och bättre på det, för att sen vara expert när du väl träffar någon som faktiskt passar dig.
    Fast först måste man lära sig att inte ta allt personligt. Men det är nog en bra plan annars, det är synd att man ska behöva öva på något som man förhoppningsvis bara borde behöva göra en gång :P
    Endast det bästa gott nog.

• Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-23 22:55:12 följande:
    Fast först måste man lära sig att inte ta allt personligt. Men det är nog en bra plan annars, det är synd att man ska behöva öva på något som man förhoppningsvis bara borde behöva göra en gång :P

Nja, jag skulle nog säga precis tvärt om. Det är (bland annat) så du lär dig att inte ta allt personligt. Varför ska man bara behöva flörta med nån en gång? Tycker jag låter som ett tråkigt liv!
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 23:09:49 följande:

Nja, jag skulle nog säga precis tvärt om. Det är (bland annat) så du lär dig att inte ta allt personligt. Varför ska man bara behöva flörta med nån en gång? Tycker jag låter som ett tråkigt liv!

Felformulerat, flörta med en person, förstås =D
  • Anonym

träffade min man genom nätdejtande me 63 mils avstånd så allt går :P

nu för tiden skriver bara idioter, överallt och hela tiden och undrar om jag vill mysa fast jag är klar och tydlig med att jag är gift och nöjd som det är. tråkigt me så få läskunniga ^^

Men jag ville egentligen bara peppa er med avstånd att det inte är något oövervinnerligt :P 

• Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 23:09:49 följande:
    Kanske, jag är nöjd om jag träffar på rätt direkt :) 

• Anonym (Ute igen)
    Opcode skrev 2012-07-23 23:22:28 följande:
    Kanske, jag är nöjd om jag träffar på rätt direkt :) 

Ha, ha du har så låga krav du ...
  • Opcode
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-23 23:25:08 följande:
    Ha, ha du har så låga krav du ...
    Haha, det är iofs inget krav utan det optimala =) 

• Opcode
    Anonym skrev 2012-07-23 23:13:44 följande:
    träffade min man genom nätdejtande me 63 mils avstånd så allt går :P

nu för tiden skriver bara idioter, överallt och hela tiden och undrar om jag vill mysa fast jag är klar och tydlig med att jag är gift och nöjd som det är. tråkigt me så få läskunniga ^^

Men jag ville egentligen bara peppa er med avstånd att det inte är något oövervinnerligt :P 
    Vill du mysa Muhaha

• Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-23 23:27:22 följande:
    Haha, det är iofs inget krav utan det optimala =) 

Nu blev det nog lite feltänkt tror jag...
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 23:36:02 följande:
    Nu blev det nog lite feltänkt tror jag...
    Missuppfattade jag?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!