• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-22 20:57:35 följande:

Fast du får gärna anta min utmaning ändå, kul att peppa varandra lite, hur lång tid vill du ha?

Ah, läsa alla nya inlägg innan man svarar är bra *note to self*. Ge mig nästa vecka också längre är ingen idé för veckan efter är det konferensvecka med jobbet och nej, jag tänker INTE dejta mina kollegor Tungan ute
  • Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-22 21:07:16 följande:
    Ge oss en livstid att få en enda bra dejt.
    Kom igen nu, släpp på kraven och träffa nån för att se hur det går. Man lär sig alltid nånting, och antingen är det kul på plats eller så kan man ha kul åt det efteråt.  
  • snällochgla
    Opcode skrev 2012-07-22 21:09:40 följande:
    Haha var det lanthandlare sjökvist du dejtade?
    hahahahahaha "Sjökvisten"? Nej han är ju belevad och artig ändå på sitt vis Skulle absolut blivit bjuden på fika och lite konfekt av honom. "-Lilla fröken Anna" skulle han sagt.....får jag bjuda på något sött till kaffet? Och jag skulle svara -"Nej hellre en smörgås Sjökvisten lelle".
  • Opcode

Jag har öppnat mitt HP konto igen, jag får se hur aktiv jag orkar vara. Men som sagt jag är mer intresserad av vänskap just nu och det verkar ju uppenbarligen som folk tror det innebär KK vilket jag inte syftar på. Jag tycker nog det är roligare för tillfället att bara hänga här på FL och skriva lite. Och när semestern är slut så tänker jag gräva ner mig i jobb och eventuellt jobba utomlands. Jag är ganska nöjd som det är nu, som sagt nätdejting eller dejtande överlag är nog inget för mig. Jag tappade suget på det efter att jag blev i stort sätt desperat senast och skrev till typ alla. Det är fortfarande samma folk där något nytt ansikte hade tillkommit men nåja man behöver inte stressa. Den dag och om den kommer då jag stöter på rätt tjej så ska jag visa det för henne om hon inte är upptagen- Men den har inte kommit än :)

Endast det bästa gott nog.

• Opcode

snällochgla, Ja det stämmer- Jag var tvungen att kolla på några åsanisse klipp på tuben nu, dom är ju snor roliga :)

• Anonym (Ute igen)

Ok då två dejter på två veckor, Opcode får dispens han får godkänt bara han haft en kort trevlig konversation med en tjej på stan (fast det kanske är svårare?) Tabula, Alexiandra och ni andra kräsna vad säger ni? Snällochglad kan tillgodoräkna sig sin "nätgubbe" och Papito verkar inte behöva pepp ....

• Opcode

Okej jag är på

• Anonym (33-åring)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-22 21:47:05 följande:
    Ok då två dejter på två veckor, Opcode får dispens han får godkänt bara han haft en kort trevlig konversation med en tjej på stan (fast det kanske är svårare?) Tabula, Alexiandra och ni andra kräsna vad säger ni? Snällochglad kan tillgodoräkna sig sin "nätgubbe" och Papito verkar inte behöva pepp ....

Tror jag har en på gång nu...
  • Anonym (Unikum)

Näh, jag bangar. Jag och en kvinna har en så bra 'nätrelation'. If it aint broken, dont fix it!

• Opcode

Grattis och hoppas det blir mer än en nätrelation iframtiden också då :)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!