• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Opcode

Med inspiration av samtalsämnet... blev jag intresserad av vem som hittat på detta otyg som kallas bilbingo. Istället råkade jag stöta på följande som bokstavligen fått mina tårar att spruta av skratt. "Du kan undersöka om du är en bilbingofantast genom att svara på följande frågor: ? Tycker du om att köra bil (och helst av allt även sitta i en bil)? - Tycker du om ljud, exempelvis biltutor? - Gillar du att umgås med människor? - Tycker du om att spela spel? - Blir du glad om du vinner? Om du svarat ja på 2 eller fler av frågorna så ska du definitivt ge bilbingo eller vanlig bingo eller nätbingo en chans." Mohhahahaha vilken djävla undersökning och hahah punkterna är så övertygande.

Everybody dislike somebody, but if you ask anybody they will name nobody.
  • Anonym (men)
    Papito skrev 2012-07-16 18:28:55 följande:
    Ja, kollar in några i Tranås nu...träffar man någon där kan man alltid spela Bilbingo på helgkvällarna
    Hört att det finns hotta brudar i Tranås. Bilbingo som är så grymt kulFlört
  • Papito

Ja, verkar som Tranås is da shit!
    Jag kan dessutom svara ja på fler än två frågor...så finns det hottisar som läser detta kan inboxa

Alla andra hottisar kan också inboxa....alla utom du Opcode!

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 21:04:18 följande:
    Ja, verkar som Tranås is da shit!
    Jag kan dessutom svara ja på fler än två frågor...så finns det hottisar som läser detta kan inboxa

Alla andra hottisar kan också inboxa....alla utom du Opcode!
    Sablars =-) jag som varit nere och köpt Räkmjukost och bolagetsbilligaste vin för att vi skulle kunnat ha en riktig romantisk kväll till bingolotto.
  • målar havet blått

Bilbingo är ju skitkul..PUNGT

Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Opcode

stavfel också =) PUNKT

• målar havet blått

det var medvetet ...Coolborde du veta vid de här laget;)

Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Anonym (men)
    målar havet blått skrev 2012-07-16 22:48:49 följande:
    Bilbingo är ju skitkul..PUNGT

Undra vad hon tänkte påFlörtDrömmer
  • Papito

Opcode...börjar närma sig dejt nu!

Jag bor ju i Göteborg och hon i Sthlm så vi  funderar faktiskt på Tranås.
    Hon läser i tråden och föreslog att vi kunde bjuda in dig som bor nära...men jag tackade vänligt men bestämt nej!
    No hard feelings?

Klickar vi inte kan jag tipsa dig lite...

• Papito

Haha, det värsta är att jag inte var helt ärlig nu...du skulle bara veta vad hon föreslog (eventuellt sa hon)...men det är inte riktigt min bag...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!