• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Opcode

Men Pappi 200 mil är väl inget för den stora kärleken? ;) Den är ju tänkt att vara livet ut, det blir inte många mil per dag om du slår ut det.

BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-14 17:36:36 följande:
    Sant Oppis...jag hämtar genast cykeln...
    Jag tycker allt du kan gå den lilla svängen så kommer du nog ha en skaplig figur när du kommer fram också ;)
  • Papito

Se där Oppis...det tar sig..

Nu ska du bara applicera det på rätt individer, hade gärna varit bi och dubblerat mina chanser...men är tyvärr inte det

• Anonym (c)

Ja för mig rullar det på iaf. Fick mail igår av en kille som såg trevlig ut, verkade allmänt skön o som både skrev roligt, personligt o avslappnat, tack för de;) får se om han skriver igen , han fick det iaf att kännas lite spännande...har några andra som jag mailat med men den ena är så korrekt o seriös att jag knappt vill träffa honom trots att han är skitsnygg, den andra skickade 4 mail på en dag o var så himla lattjo o svängde sig med tusen coola uttryck, inte så smickrande när man närmar sig 40 tycker jag o orkade inte svara efter den mailbombningen..Usch va hemsk jag är. Men sammanfattningsvis är det 2 jag skulle vilja träffa, får se vad som händer. Sen, till dig opcode, som har så svårt att hitta dejt. Jag såg dina bilder, du ser ju ok ut, men det kan alltid bli bättre. Vill du ha stylingtips? I all välmening? Ta på dig ett par snygga jeans, en snygg välsittande vit t shirt, skaffa dig lite solbränna, köp ett par snygga pilotglasöon o gå till frissan o be henne göra dig riktigt snygg i håret, säg att hon får fria händer både med färgning o klippning! Sen tar du på dig alla dessa grejer, kläder, brillor, snyggt hår o somrig bränna o sen ber du en kompis eller nån ta ett foto på dig, helfigur elr från midjan o upp när du gör nåt! Typ sitter på en uterestaurang , står framför nån cool byggnad, sitter på en strand eller nåt, håll gärna nåt i handen på bilden så det ser ut som en ögonbklicksbild, inte en bild där du ser uppställd ut, om du förstår vad jag menar. Försök bara se avslappnad ut på bilden, inga supersmile o inga sura miner, bara casual:) Sen looovar jag att du kommer få svar, bilden gör mycket, försök sen o ha en avslappnad ton när du skriver! Prova, när allt annat inte funkar, gör nåt nytt! ;)

• Anonym (b)

Varför faller jag bara för killar 50-60 mil bort!!! blir tokig på mig själv att jag gör om samma misstag.

• Anonym (Ute igen)

Varför söker ni ens på partners så långt bort? Nu har väl jag lyxen att bo i Stockholm men jag tycker till och med Uppsala gör att det är kört ...

• Anonym (b)

Jag söker endast där jag bor först och främst( skåne) men när här verkligen inte är någon intressant någon gång så har jag tittat över hela Sverigen (" bara på skoj") och givetvis fastnat. Skickat  bara en flirt för jag har ändå inte trott de ska svara men sedan har det gjort det och konverstionen har bara rullat på och känts sååå bra!

• Opcode
    Anonym (c) skrev 2012-07-14 22:27:29 följande:
    ...Prova, när allt annat inte funkar, gör nåt nytt! ;)
    Tack för tipsen! Jag ligger lågt ett tag nu iallafall, får se om jag försöker mig på det mot hösten igen. Men jag har ju som saker att jobba på redan, men om jag kommer igång igen så kan det nog vara värdefulla tips :)
  • Alexiandra
    Anonym (b) skrev 2012-07-15 16:16:56 följande:
    Varför faller jag bara för killar 50-60 mil bort!!! blir tokig på mig själv att jag gör om samma misstag.
    För att det redan från början är mindre insats, mindre risk osv.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!