Anonym (Man) skrev 2012-07-13 23:43:18 följande:
Opcode
Jag har läst en del...vill du ha ett ärligt svar?
Du inleder bra men jag tror att många kvinnor kanske upplever dig som för på, för krävande. Känslan är att du gräver dig ner i minsta detalj oavsett ämne.
Musiken du hela tiden vill ha feedback på...eller allt som du vill ha feedback på. Musiken, utseendet, texterna...jag förstår dig men tror att många ser ett enormt bekräftelsebehov och blir lite "rädda".
Du kan nog också upplevas som lite kantig ibland.
Jag kan ha fel, givetvis!
Mitt råd är att du ska chilla lite, kanske få hjälp med att komma över dina sår och sen ha en lite mer nedtonad attityd.
Du har en hel del bra tankar och kan säkert bli en bra pojkvän men jag tror du ger fel signaler.
Ta detta som positiv kritik nu, det är inget dissande.
Jag tror du tolkar det fel, jag vill inte ha feedback egentligen. jag försöker bara binda något intresse, det är ytterst få jag ens inbjuder till mina hobbies, i exemplet ovan var det en person som uttryckte sig själv som att hon tyckte musik och i synnerhet lyrik var viktigt.
Jag tar det inte som ett dissande, du kanske har rätt att jag är för "på" men jag förstår faktiskt inte hur man ska driva ett samtal vidare utan att ha motfrågor. Ingen skriver till mig självmant och jag får försöka skriva till dom, men något avskräcker dom uppenbarligen. Jag säger inte jag vill ha någon av dem, det är några som attraherat mig mycket men få från alla jag skrivit till, inte ens mitt ex attraherade mig fysiskt om jag ska vara riktigt ärlig, jag lärde mig älska hennes utseende och jag blev väldigt ledsen när hon bedrog mig.