• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito

Haha...bra tolkat!

Nätdejting för att ''hitta kärlek'' = fungerar för 1% av kvinnor och 1% av män.

Nätdejting för att ''getting laid'' = fungerar för 100% av kvinnor och för 1% av män.

• Anonym (e)

Ja att nätdejta bara för sex låter trist. Jag är tjej och ser bra ut, skulle lätt kunna få sex både via dejtingsajt och irl på krogen. Dessutom är jag galen i sex, vill OFTA i ett förhållande. Men jag vill ha sex med någon jag gillar på alla plan inte bara tillfälligt.

• Bevabus

Hej! Kul att hitta en tråd som verkligen bara fokuserar på nätdejtandet jag är 21 år och har dejtat på nätet i ett par år men aldrig träffat någon kille på riktigt. Men jag har precis träffat en kille på mötesplatsen.se som jag har fallit totalt för. Han gillar mig också och vi har pratat om att träffas inom en snar framtid. Pirrigt!!

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Opcode
    Bevabus skrev 2012-07-16 16:42:01 följande:
    Hej! Kul att hitta en tråd som verkligen bara fokuserar på nätdejtandet jag är 21 år och har dejtat på nätet i ett par år men aldrig träffat någon kille på riktigt. Men jag har precis träffat en kille på mötesplatsen.se som jag har fallit totalt för. Han gillar mig också och vi har pratat om att träffas inom en snar framtid. Pirrigt!!
    Grattis och lycka till! :)
    Everybody dislike somebody, but if you ask anybody they will name nobody.
  • Bevabus
    Opcode skrev 2012-07-16 16:50:00 följande:
    Grattis och lycka till! :)
    Tack så mycket hur går det för er andra med nätdejtandet?
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Opcode

Jag kan inte tala för någon annan, jag har lagt ner helt. Det gick inget bra för min del, fick sällan gång någon konversation överhuvudtaget och det nog den aspekten som är mest "unik" med mig att jag snabbt kan formulera mig, diskutera och identifiera reala problem.. Och så klart trycka in lite nödskämt här och där. 
    När man helt enkelt inte lyckas rulla igång en konversation så man kan börja läsa av den andra personens ramar så blir det oftast tafatt... Kändes mest som man var någon förhörsledare när dom andra har väldigt svårt att bjuda till. 
    Annars hade det varit en bra årstid att träffa på nya bekantskaper och göra lite aktiviteter, som man sällan gör annars.
    Så nu är jag istället resident forumsmupp och bråkar i dom flesta trådarna för att slå död på dagarna, det positiva är att när det inte regnar så har mina 50-11 bärbara datorer fått lite solljus iallafall =)

• Bevabus
    Opcode skrev 2012-07-16 17:15:20 följande:
    Jag kan inte tala för någon annan, jag har lagt ner helt. Det gick inget bra för min del, fick sällan gång någon konversation överhuvudtaget och det nog den aspekten som är mest "unik" med mig att jag snabbt kan formulera mig, diskutera och identifiera reala problem.. Och så klart trycka in lite nödskämt här och där. 
    När man helt enkelt inte lyckas rulla igång en konversation så man kan börja läsa av den andra personens ramar så blir det oftast tafatt... Kändes mest som man var någon förhörsledare när dom andra har väldigt svårt att bjuda till. 
    Annars hade det varit en bra årstid att träffa på nya bekantskaper och göra lite aktiviteter, som man sällan gör annars.
    Så nu är jag istället resident forumsmupp och bråkar i dom flesta trådarna för att slå död på dagarna, det positiva är att när det inte regnar så har mina 50-11 bärbara datorer fått lite solljus iallafall =)
    Ah okej förstår, jo jag har väl känt att i 95 % av fallen så blir det ingenting av det hela. Har träffat en och annan kille som jag gillat men ju mer jag fått reda på om dem, desto tråkigare har dem blivit.
  • Papito

Hade en trevlig dam jag pratade med men det sket sig. Vi var nog inte nära dejt men ändå.

I övrigt inget nytt...eller har fått lite förfrågningar men inget som känns hundra...än så länge, får väl se hur länge man kan stå emot, haha.

• Bevabus
    Papito skrev 2012-07-16 17:54:54 följande:
    Hade en trevlig dam jag pratade med men det sket sig. Vi var nog inte nära dejt men ändå.

I övrigt inget nytt...eller har fått lite förfrågningar men inget som känns hundra...än så länge, får väl se hur länge man kan stå emot, haha.
    Haha ja visst är det lite av en bergodalbana..
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 17:54:54 följande:

Men du hugger snart till några nya furor eller? ;)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!