• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • snällochgla

Träffade min "nätgubbe" för tredje gången idag. Vi var och fikade och promenerade och tillbringade ca tre timmar ihop. Totalt inräknat alla dejter så har vi tillbringat ca 10 timmar ihop. OCH han vet inte än vad jag heter!! Han tror att jag heter den signatur jag har på Happy Pancake!!! Jag vet jättemycket om honom (ja det känns som om jag inte behöver veta mer faktiskt) hihihihahahahahahahahaha ja kära värld.

• Opcode
    Anonym (b) skrev 2012-07-22 17:19:36 följande:
    Jag kan inte heller dejta fler än en åt gången... har jättesvårt för det. Tycker det känns så skumt att det är ok i nätdejtingsvärlden att träffa flera samtidigt men det är det ju inte i "verkligheten". Så sätt passar nätdejting inte alls mig..
    Nej det skulle jag heller aldrig kunna, men man behöver ju inte träffa dom samtidigt utan i sekvens.
    Men det är lite så på nätet generellt man försöker hamstra på sig och sedan plocka det bästa i lugn och ro när man vet vilka varor man har i korgen så att säga. 
    En gång stod här något jag tyckte var kul, men för att respektera andra tog jag bort det.
  • Anonym (men)
    snällochgla skrev 2012-07-22 17:22:34 följande:
    Träffade min "nätgubbe" för tredje gången idag. Vi var och fikade och promenerade och tillbringade ca tre timmar ihop. Totalt inräknat alla dejter så har vi tillbringat ca 10 timmar ihop. OCH han vet inte än vad jag heter!! Han tror att jag heter den signatur jag har på Happy Pancake!!! Jag vet jättemycket om honom (ja det känns som om jag inte behöver veta mer faktiskt) hihihihahahahahahahahaha ja kära värld.

Kramade du inte om han och presenterade dig? Konstigt! Är allt bra..öppnar man ju upp sig och snackar lite. Men du kanske inte är intresserad?
  • snällochgla
    Anonym (men) skrev 2012-07-22 19:30:57 följande:
    Kramade du inte om han och presenterade dig? Konstigt! Är allt bra..öppnar man ju upp sig och snackar lite. Men du kanske inte är intresserad?
    Ja hur ska man veta det när man inte känner personen? Han frågade aldrig vad jag hette utan när han ringde på min mobil (kontantkort) så svarade jag med mitt "signaturnamn"! Finns det normalbegåvade män som är lediga? I gruppen 45+
  • Opcode
    snällochgla skrev 2012-07-22 20:01:18 följande:
    Ja hur ska man veta det när man inte känner personen? Han frågade aldrig vad jag hette utan när han ringde på min mobil (kontantkort) så svarade jag med mitt "signaturnamn"! Finns det normalbegåvade män som är lediga? I gruppen 45+
    Men jag antar då du har en signatur som kan vara ett namn och inte något istil med "VildVacker55" eller så? 
    Annars så måste han vara ganska konstig måste jag säga, jag skulle ärligt talat inte träffa en tjej som inte säger vad hon heter. Och det skulle absolut vara i mitt intresse att veta både för och efternamn, man kan ju råka ut för något brott, olycka eller vad som och kan behöva upp ge sådant.  
    Endast det bästa gott nog.

• snällochgla
    Opcode skrev 2012-07-22 20:16:50 följande:
    Men jag antar då du har en signatur som kan vara ett namn och inte något istil med "VildVacker55" eller så? 
    Annars så måste han vara ganska konstig måste jag säga, jag skulle ärligt talat inte träffa en tjej som inte säger vad hon heter. Och det skulle absolut vara i mitt intresse att veta både för och efternamn, man kan ju råka ut för något brott, olycka eller vad som och kan behöva upp ge sådant.  
    hahahahahahaha min signatur var "Anna001" så han trodde väl att jag hette det. Han frågade aldrig. Jag vet hans fullständiga namn och hans barns och hans mammas och hans avlägsna kusinbarns......."typ". Jag är intresserad och lyssnar när folk pratar men det verkar vara en "konst" på utdöende.....suckelisuck
  • Anonym (men)
    snällochgla skrev 2012-07-22 20:01:18 följande:

Jaha..oj..du svarar med ett annat namn? Och sedan ska du bara säga.."Hej,jag ljög lite"..Hmm. Klart det finns. Om du väljer att träffa han en 3:e gång,måste det ändå vara lite intressant?
  • Anonym (men)
    snällochgla skrev 2012-07-22 20:20:54 följande:
    hahahahahahaha min signatur var "Anna001" så han trodde väl att jag hette det. Han frågade aldrig. Jag vet hans fullständiga namn och hans barns och hans mammas och hans avlägsna kusinbarns......."typ". Jag är intresserad och lyssnar när folk pratar men det verkar vara en "konst" på utdöende.....suckelisuck
    Avlägsna kusinbarns..ehh..lite väl va? Han bara pratar och du lyssnar eller?Obestämd
  • Anonym (men)

"Vild och vacker 55"..haha,skönt att svara så:D

• Opcode
    snällochgla skrev 2012-07-22 20:20:54 följande:
    hahahahahahaha min signatur var "Anna001" så han trodde väl att jag hette det. Han frågade aldrig. 
    Jo det är väl inte helt orimligt att man skulle kunna heta Anna med en sådan signatur :)

Jag är intresserad och lyssnar när folk pratar men det verkar vara en "konst" på utdöende.....suckelisuck
    Jag är nog en sådan person som först är tyst och analyserande men när jag väl lärt känna någon så kan jag prata länge och jag är ganska noga med att kommunicera om mina tankar så det kan nog bli snett fördelat om man stöter på en person som inte lika "aggressivt" gärna diskuterar. Men det innebär inte att man inte lyssnar eller kan lyssna. Däremot så har jag väldigt svårt att lyssna på någon som pratar sävligt och bygger onödiga meningskonstruktioner som tar 5 gånger längre tid att säga än att komma till sak direkt.

"Jag tänkte att... men det har du kanske inte? Om du inte har något för dig alltså? Eller har du det? Isåfall kan du ju komma hit tänkte jag" eller typ åt det hållet menar jag, det kan driva mig till vansinne :P
    Endast det bästa gott nog.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!