• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito

Ledsen att jag sabbar för dig Oppis men i krig och kärlek är allt tillåtet...

• Alexiandra

Roligt att det rör på sig i tråden! =)

Jag har lagt nätdejtandet på is i princip ett tag, in och kollar ibland men det ska vara någon väldigt speciell för att jag inte bara ska gå in, kolla, radera.

Däremot har jag spontanraggar lite ute i verkliga livet. Inte i kön på ICA men nära nog. Vi får väl se hur det det blir med det, men jag har i alla fall lyckats 'kroka' och få till en fortsatt kontakt efter tillfället han och jag sprang ihop av en slump.

• Papito

Alexiandra du får ge mer detaljer...berätta om hur du tappade tidningen och han böjde sig och hjälpte dig plocka upp...era ögon möttes...

Kom igen nu, lite kan du bjuda på.

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-18 20:27:22 följande:
    Ledsen att jag sabbar för dig Oppis men i krig och kärlek är allt tillåtet...

Haha precis Allt du säger kan användas mot dig :P
    Everybody dislike somebody, but if you ask anybody they will name nobody.
  • Papito

Oppis....du är säkert en kanonkille...men....You are out of my league!

Du kan inte vinna den här Oppis...hehehe.

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-19 15:47:09 följande:
    Oppis....du är säkert en kanonkille...men....You are out of my league! Du kan inte vinna den här Oppis...hehehe.

Det är lugnt, jag gör walkover. Jag var ute i krogsvängen och skulle ragga igår, tyvärr så blev det lite väl mycket skitsnack på flaska och dom enda tjejes uppmärksamhet jag lyckades dra till mig var två polistjejers som jag uppenbarligen upprepade gånger skulle prata med, jag har alltid varit sådan mönstermedborgare så jag kände väl behövet att introducera mig och att dom dessutom såg rätt bra ut gjorde inte begäret mindre intressant... Tyvärr så tog min konversation en oväntad vändning när den ena tjejen blev sur när jag för tredjegången på kvällen återupptäckte dom och skulle bedyra vår vänskap, så jag fick åka med dom och sova på gallonmadrass i natt.
  • Papito

Haha Oppis...lägg ner dejtandet ett par månader, åk till Indien, börja med Yoga och finn dig själv....sen kommer du tillbaka starkt på senhösten

Haha, du är bäst!

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-19 18:32:08 följande:
    Haha Oppis...lägg ner dejtandet ett par månader, åk till Indien, börja med Yoga och finn dig själv....sen kommer du tillbaka starkt på senhösten

Haha, du är bäst!
    Jo dom brukar säga så till mig ;) Muhaha
  • Anonym (nybörjare)

men vad skriver man när nån låst upp sina bilder o man ba nä det här går inte

• Opcode
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-07-20 01:20:04 följande:
    men vad skriver man när nån låst upp sina bilder o man ba nä det här går inte
    Ja att du inte tycker att personen verkar vara din typ kanske? 
    Hey! Bite my shiny metal-ass!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!