• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (33-åring)
    Opcode skrev 2012-07-23 23:36:58 följande:
    Missuppfattade jag?

Hmm, det var nog jag som läste snett. Sorry. Och god natt!
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-23 23:49:46 följande:
    Hmm, det var nog jag som läste snett. Sorry. Och god natt!
    God natt!
    Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Anonym (Unikum)
    Anonym skrev 2012-07-23 18:33:19 följande:
    Papito, jag är kvinna. Jag har på tre år fått till två dejter. Nej, jag får inte drösvis med inbjudningar och mail. Det är väldigt få som blir intresserade av mig. Jag blir såå trött och ledsen om att höra hur jag som kvinna bara kan välja och vraka. För många kvinnor ÄR det inte så...

Min uppfattning (Från de kvinnor jag känner som nätdejtar) är att de helt kan välja och vraka. Däremot är 'sortimentet' de har att välja från inte alltid något att hurra över...
    Största utsållningen brukar tydligen vara att många män knappt kan föra en konversation (över mail)... Flört 
  • Anonym (Unikum)
    Opcode skrev 2012-07-23 02:14:47 följande:
    Grattis och hoppas det blir mer än en nätrelation iframtiden också då :)

Just nu är jag nöjd som det är.... Vi har kul och det är alltid intressant att fäktas lite över msn..

Letar främst efter en vän och 'sen får vi se' om läget ändrar sig.   

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-23 21:45:51 följande:

Himla korkat!
    Du håller inte till på västkusten? Isf kan vi swinga till det och presentera våra respektive flirtar för varandra varandra

Näpp Skåne it its
  • Anonym
    Anonym (Unikum) skrev 2012-07-24 00:43:27 följande:
    Min uppfattning (Från de kvinnor jag känner som nätdejtar) är att de helt kan välja och vraka. Däremot är 'sortimentet' de har att välja från inte alltid något att hurra över...
    Största utsållningen brukar tydligen vara att många män knappt kan föra en konversation (över mail)... Flört 
    Nej om nätkontakten inte kan stava eller uttrycka sig i skrift så går han "fetbort". Man bör ju iofs ta hänsyn till ev dyslexi men då kan ju vederbörande skriva att han lider av det (och då gör det inget om han skriver dyselix). Exempel -"Hej jga heterr kalle och har dyselix mn är snäl"!!! 
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 08:03:55 följande:
    Näpp Skåne it its

Närmare iaf *får se upp för flygande föremål,hon läser i tråden*

Å andra sidan föreslog hon att vi kunde ha med opcode på vår dejt (inte min bag, ledsen oppis) så hon kan inte bli såååååå sur för att du fyller min inbox med kärlek

Se där, kanske har löst utmaningen utan att ens logga in på dejtingsidan

Ska du ha privatlektioner Opcode? Du ser att du får valuta för pengarna
  • Opcode

Det är lugnt pappa, jag kan och ska lösa saker själv, fast jag måste lära mig gå själv först :)

Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Anonym (men)

Jo..den enda jag pratar med(jag är ju inte på någon dejtingsida:P)är jobbigFlörtmen har något..jag kan inte sätta fingret på det. Vi bråkar ibland..hehe,det är nog mest mitt fel(men det skulle jag ju aldrig erkänna) Men det är ju bra,tycker jag. Vore jobbigt,om han bara mesade med:)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!