• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 22:53:31 följande:

Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
    Förstår precis. Det är lätt att falla för SthlmareFlört
  • Anonym (men)

Jag fattar inte det där med att flytta ihop så snabbt?:)

• Anonym (hmm)

Så om någon har läs och skriv svårigheten som jag så är vi inget att ha. och vi måste börja med att förklara att vi har svårigheter med de. vi är f** inte sämre personer för de. helt sjukt.

• Anonym (hmm)

Så om någon har läs och skriv svårigheten som jag så är vi inget att ha. och vi måste börja med att förklara att vi har svårigheter med de. vi är f** inte sämre personer för de. helt sjukt.

• Fröken Smilla
    Anonym (men) skrev 2012-07-24 23:06:23 följande:
    Nä det fattade jag inte heller innan jag träffade honom. Tyckte folk var helknasiga som flyttade ihop inom ett år. Men då har man inte känt det jag känner idag Vi är ju ändå med varandra hela tiden, det är bara en massa jobb med att hämta kläder och tömma brevlådan i hans lägenhet så varför inte?

Men jag förstår hur du tänker, det gjorde jag med innan.
  • Anonym (men)
    Fröken Smilla skrev 2012-07-24 23:14:28 följande:
    Nä det fattade jag inte heller innan jag träffade honom. Tyckte folk var helknasiga som flyttade ihop inom ett år. Men då har man inte känt det jag känner idag Vi är ju ändå med varandra hela tiden, det är bara en massa jobb med att hämta kläder och tömma brevlådan i hans lägenhet så varför inte?

Men jag förstår hur du tänker, det gjorde jag med innan.

Ja,jag har väl också varit där:) Men jag är så praktisk;) Och är man tokkära och rätt för varandra..är man ju det om ett år också..Men hey,alla gör precis som det passar dem:) Önskar er all Lycka till!:)
  • Opcode

Sigh vilken skitdag jag känner jag har idag...

Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Anonym (glasberget)
    Anonym (men) skrev 2012-07-24 23:06:23 följande:
    varför inte? om jag träffade någon jag verklgen klickade med skulle jag kunna flytta ihop jättesnabbt känns det som. Inte för att det lär hända, men man kan ju drömma ;)
  • Anonym (men)
    Anonym (glasberget) skrev 2012-07-24 23:39:28 följande:
    varför inte? om jag träffade någon jag verklgen klickade med skulle jag kunna flytta ihop jättesnabbt känns det som. Inte för att det lär hända, men man kan ju drömma ;)
    Dåså:) Nä,men tänkte mer..första året hoppar man på rosa moln och då ska man inte ta livsavgörande beslut:)
  • Opcode

Fast det känns rätt riskabelt tycker jag, innan man lärt känna en person måste man ju våga lita på att känslorna är besvarade; Och det har man ju lärt sig att det kan man ju inte ens då...

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!