• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-26 22:02:44 följande:
    Ja jag ligger lågt nu, Jag är nöjd med tillvaron överlag Men jag håller dina tips i bakhuvudet hela tiden och jag funderar lite på en viss tjej som har en 6:a på intresseskalan, jag tror det skulle kunna bli en 10:a ganska snart om hon svarade lite, hon har gett vissa subtila indikationer som jag uppfattar det, men jag kan missförstått det också.
    Troligen missförstått....

Skojar med dig Oppis!
    Kul att det iaf finns tendenser. Tänk nu på våra tips om att inte bli för på eller stel i tänket. Även om du vill hitta ditt livs kärlek kan du börja lite lugnt så att du inte skrämmer iväg henne, blir det så blir det.
    Hoppas att det iaf blir lite flirt.
  • Anonym

Fast Oppis skriver hennes namn i tråden, får man göra så?

• Papito
    Anonym skrev 2012-07-26 22:28:10 följande:
    Fast Oppis skriver hennes namn i tråden, får man göra så?
     Vad menar du?
  • Anonym
    Papito skrev 2012-07-26 22:32:56 följande:
     Vad menar du?
    Han skrev hennes riktiga namn så att De blev arga. Får man göra så?
  • Papito

Ingen aning, man kan väl undvika att outa någon oavsett om det är tillåtet eller inte men jag vet inte vad reglerna säger.

• Opcode

Skriver någon mitt namn, så tycker jag det är helt rätt att jag svarar med hennes. 

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-26 22:26:30 följande:
    Troligen missförstått....

Skojar med dig Oppis!
    Kul att det iaf finns tendenser. Tänk nu på våra tips om att inte bli för på eller stel i tänket. Även om du vill hitta ditt livs kärlek kan du börja lite lugnt så att du inte skrämmer iväg henne, blir det så blir det.
    Hoppas att det iaf blir lite flirt.
    Det är lugnt Papito, jag har fått en inställning som säger det kommer när det kommer, om det kommer. 
    Jag klarar mig som singel just nu och kanske resten av livet också. Det känns bara lite tråkigt för jag vet att jag kan ge någon annan så mycket om jag vill. Men samtidigt var det lite det som mitt förra förhållade föll på tror jag... Jag var för dedikerad och uppmärksam, det blev att man blev taget förgivet istället och sedd som en vän. 
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-26 22:44:44 följande:
    Det är lugnt Papito, jag har fått en inställning som säger det kommer när det kommer, om det kommer. 
    Jag klarar mig som singel just nu och kanske resten av livet också. Det känns bara lite tråkigt för jag vet att jag kan ge någon annan så mycket om jag vill. Men samtidigt var det lite det som mitt förra förhållade föll på tror jag... Jag var för dedikerad och uppmärksam, det blev att man blev taget förgivet istället och sedd som en vän. 
    ATT det kommer, är jag helt övertygad om. Däremot kan det ta tid ibland. Just nu verkar du väldigt medveten om att du egentligen behöver mer tid att landa på och det är skitbra att du ser det. Stressa inte, ju mer du landat desto lugnare kan du ta det i en kommande relation och ökar därmed chansen att det ska funka.

Jag är helt övertygad om att det finns någon för dig också....jag lovar att inte plocka alla
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-26 22:41:58 följande:
    Skriver någon mitt namn, så tycker jag det är helt rätt att jag svarar med hennes. 
    Jag har som sagt ingen aning om vad reglerna säger men det är klart att om hon skriver hans namn så är det inte märkligt om han skriver hennes. Mer än så lägger jag mig inte i
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-26 22:51:00 följande:
    ATT det kommer, är jag helt övertygad om. Däremot kan det ta tid ibland. Just nu verkar du väldigt medveten om att du egentligen behöver mer tid att landa på och det är skitbra att du ser det. Stressa inte, ju mer du landat desto lugnare kan du ta det i en kommande relation och ökar därmed chansen att det ska funka.

Jag är helt övertygad om att det finns någon för dig också....jag lovar att inte plocka alla
    Du får ta hur många du vill, du kan ju inte behålla alla; Och jag är inte rädd för att ta "begagnatgods" om man säger så, jag tillhör ju själv den kategorin på vissa sätt
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!