• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Man)
    Anonym (men) skrev 2012-08-03 20:37:12 följande:
    Nää..han som jag var lite sugen på..är såå seg Tungan ute
    Hon jag snackar med i sthlm, din kompis...hon berättade att du minsann hånglar då och då.. *fiuuuttt fiuuuu* (busvisslade)
  • Anonym (men)
    Anonym (Man) skrev 2012-08-03 20:38:56 följande:
    Hon jag snackar med i sthlm, din kompis...hon berättade att du minsann hånglar då och då.. *fiuuuttt fiuuuu* (busvisslade)

Haha..jaså,hon gjorde detTungan ute Förrädare!Flört
  • Papito

Opcode hur går det? Inte drunknat va???

*börjar bli orolig för Oppis...tror att hon käkar upp lillpojken*

• Opcode

Jag har legat hemma och kollat på film Något annat är det som sagt inte väder för idag.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Papito
    Opcode skrev 2012-08-03 22:27:57 följande:
    Jag har legat hemma och kollat på film Något annat är det som sagt inte väder för idag.
    För fan oppis!!!

Skit i vädret!!! Tanten ville hångla, hon brydde sig inte heller om vädret!!!

Du kunde gått dit sen hade hon sagt att ni får göra annat istället...som en billig p-rulle...hahaha
  • Opcode

Men jag har ju sagt 3 gånger att jag inte är intresserad, ja jag skulle säkert kunna få ut intima aktiviter om jag ville, jag måste ha lite känslor för det alt vara stupfull. Det känns som det kvittar. Jag har iofs fler tanter efter mig, jag vet inte varför jag lyckas vara någon tantmagnet. Antingen är det väl så eller så vågar väl inte dom i någorlunda samma ålder säga något.

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-08-03 23:59:01 följande:
    Passa på att lära dig lite...
    Jag är autodidakt  
  • Anonym (L)

Jaha då var det kanske dags för en uppdatering eller inte... Kan inte påstå att det händer mest på den här fronten, jag träffar fortfarande min festande 24-åring men jag vet inte om det finns några känslor inblandade, från nån sida. Träffar fortfarande min dejt från pannkakan och det är väl samma där med att  vi trivs jättebra ihop men inga känslor, iaf inte från min sida. Suck två trevliga pojkar men inget mer...

Jag gör det enda rätta, sticker i väg i helgen och lyssnar på Nationalteatern och Pugh... kanske finns någon trevlig grabb att spana in Cool.

Någon annan som har några trevliga planer i helgen?

• Anonym (Unikum)
    Mandarina skrev 2012-08-03 10:48:58 följande:
    Shit, här gick det undan... inte för att vara sån men jag får vibbar av att han bara är ute efter sex.  Men som sagt, bara min känsla. Been there done that too many times :)

Har lärt mig att man ska hålla på sig och lära känna varandra innan man hoppar bums i säng och riskerar att stå där...
    Tycker det är lite märkligt att han inte kan han fungerade mobil i hela 2 veckor....låter skumt.

Förstår jag att de gått på en dejt och haft sex två gånger (el. iaf tillfällen)...verkligen snabbt.

Inget fel i det, men man ser ju inget om vad som varken var intressant med honom eller vad han tyckte var intressant med Anonym S. Det är ju det som är det viktiga om man skall avgöra om det är 'bara sex' som gäller eller inte. Eftersom det mesta verkar handla om sex (även när de sms:ar) så skulle jag nog fundera.. Men om det sexiga är varvat med att man 'klickar' på andra plan och att han tex skriver mer än sex-sms till henne så behöver det ju inte vara en kk relation han är ute efter.

Tycker det brukar vara ganska lätt att känna själv iof. Man märker väl snabbt om ngn är intresserad av mig som person och att man 'klickar' på många plan och liksom bara 'passar ihop'.

Behöver man ställa sig frågan är det nog inte rätt brukar jag tänka.     
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!