• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • thecoffemaker

Konstigt att det ska vara så svårt fast alla vill samma sak ( eller i stort sett samma sak). Men jag håller med om det här med bedömningen, att det känns konstigt att direkt bli betygsatt som någon man vill eller inte vill träffa. Var ett tag medlem på mp, och hade några trevliga konversationer, men kände att jag hamnade i nåt sorts säljtänk om mig själv. Ok på arbetsintervju, men i kärlek? Och så allt det här med kroppsspråk och utseende, Vissa ser ju fantastiska ut på bild men sen i verkligheten platt fall, för att de är hundra procents ocharm i snyggt fodral. Men speeddating däremot, har någon här testat? Det kunde vara nåt. Eller min metod, välj jobb i bransch där det inte finns många av ditt kön...

• Anonym (L)
    Anonym (men) skrev 2012-08-07 08:25:15 följande:
    Hehe..NU har du problem..när du blir glad för att visa leg..då vet man,att man är orolig :P Jag får också visa..men de är ju såå off..de har ingen koll Glad
    Meeen först tar ni ifrån mig det roliga med Pugh och sen glädjen med att visa leg på systemet... Vad ska jag då glädjas åt Gråter? Jo Alice Cooper som spelar på Liseberg idag mohaha Cool.
  • Papito

Hehe...jag så bara att han inte ser så fräsch ut..vi kan ha olika smak

Åldern är ju bra, 30+......men kombinationen 30 & sucker för Pugh oroar lite...haha

• Anonym (men)
    Anonym (L) skrev 2012-08-08 05:28:45 följande:
    Meeen först tar ni ifrån mig det roliga med Pugh och sen glädjen med att visa leg på systemet... Vad ska jag då glädjas åt Gråter? Jo Alice Cooper som spelar på Liseberg idag mohaha Cool.

Den skinngubbenTungan ute Hehe.

• Anonym (men)

Är det bara jag som är så här..alltså..när folk "smygskryter"..lägger in någon händelse från helgen..tex..när en tjej var såå på honom..Precis som om man skulle bli mer sugen då? Typ. Nu är det väl iofs lite kännt att folk blir mer sugna på någon,som någon annan vill ha?
    Eller smygskryter om att de har pengar..uuuurk! 

• Anonym (L)
    Papito skrev 2012-08-08 09:19:59 följande:
    Hehe...jag så bara att han inte ser så fräsch ut..vi kan ha olika smak

Åldern är ju bra, 30+......men kombinationen 30 & sucker för Pugh oroar lite...haha
    Tror att det är en generationsgrej, vi var tre kompisar som åkte och samtliga har föräldrar som har spelat den här musiken under uppväxten. En av kompisarna fick Pughs autograf och en kram och var rätt nöjd Cool.
    Anonym (men) skrev 2012-08-08 10:02:32 följande:

Den skinngubbenTungan ute Hehe.

Jag kan ju lugnt säga att åren inte har varit snälla mot mr. Cooper, fan va han ser ut men rösten är fortfarande helt grym. Han körde på stenhårt och det kom en hel del gamla goingar. Intressant att se att Aftonbladet sågar honom och GT tycker han gjorde det fantastiskt... Smaken är som baken Glad.

• Anonym (men)
    Anonym (L) skrev 2012-08-09 18:17:06 följande:
    Jag kan ju lugnt säga att åren inte har varit snälla mot mr. Cooper, fan va han ser ut men rösten är fortfarande helt grym. Han körde på stenhårt och det kom en hel del gamla goingar. Intressant att se att Aftonbladet sågar honom och GT tycker han gjorde det fantastiskt... Smaken är som baken Glad.

Men så är det ju..En Göteborgare försökte övertyga mig att åka till Liseberg..visade en undersökning om det bästa tivoli..gjort av GT..vadå helt opartiskt?! Tungan ute
  • NooneBird
    thecoffemaker skrev 2012-08-08 01:23:57 följande:
    Konstigt att det ska vara så svårt fast alla vill samma sak ( eller i stort sett samma sak). Men jag håller med om det här med bedömningen, att det känns konstigt att direkt bli betygsatt som någon man vill eller inte vill träffa. Var ett tag medlem på mp, och hade några trevliga konversationer, men kände att jag hamnade i nåt sorts säljtänk om mig själv. Ok på arbetsintervju, men i kärlek? Och så allt det här med kroppsspråk och utseende, Vissa ser ju fantastiska ut på bild men sen i verkligheten platt fall, för att de är hundra procents ocharm i snyggt fodral. Men speeddating däremot, har någon här testat? Det kunde vara nåt. Eller min metod, välj jobb i bransch där det inte finns många av ditt kön…
    Jag jobbar i en sån branch som yrkeschaufför men inte fasen har jag hittat någon där heller trotts att jag har karlar omkring mig vart jag än är...
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-08-09 19:40:29 följande:

Men så är det ju..En Göteborgare försökte övertyga mig att åka till Liseberg..visade en undersökning om det bästa tivoli..gjort av GT..vadå helt opartiskt?! Tungan ute

Du skulle ha lyssnat på den där göteborgaren, vi vet vad kvalitet är...och Liseberg är grymt mycket bättre än "Grönan"...skoja inte nu. Som att jämföra gamla svenska 200-meters sprintertjejer från 90-talet med Usain Bolt!
  • Papito
    Anonym (L) skrev 2012-08-09 18:17:06 följande:
    Tror att det är en generationsgrej, vi var tre kompisar som åkte och samtliga har föräldrar som har spelat den här musiken under uppväxten. En av kompisarna fick Pughs autograf och en kram och var rätt nöjd Cool.

Men jag tyckte nog att jag i ögonvrån kunde se att han tittade på dig, att ni fick ögonkontakt...och var det inte t.o.m. en blinkning..?

Hahaha, skojar med dig L, vi göteborgare måste hålla ihop i den här ostkustdominerade världen.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!