Anonym (??) skrev 2012-08-21 10:26:03 följande:
Att skriva med flera samtidigt är ju en sak, att _dejta_ flera samtidigt är en annan. Tycker jag. I så fall anser jag att alla ska vara införstådda med att man dubbel-/trippeldejtar. Är också typen som föredrar att "lägga alla ägg i en korg" och fokusera helt på den person som intresserar mig. Å andra sidan är jag ju ingen luttrad nätdejtare och jag är inte heller den som springer iväg på dejt efter två-tre meddelanden. Det är kanske annorlunda då - dejterna blir inte lika "seriösa".
Ang kvinnan som inte behövde arbeta..om det har med hästar att göra så är det ju mer en livsstil än en hobby. Kanske uppfattar hon det inte som att hon jobbar när hon är med dem..och att hon därför anser att hon inte behöver arbeta.. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att hon är ekonomiska oberoende menar jag :)
Lycka till med allt och alla!
Speciellt luttrad är jag väl inte direkt, lite därför jag frågar hur ni andra gör. Har dejtat 4 kvinnor så här långt, vilket väl inte är så mycket eller?
Nä, inte säkert att hon är helt ekonomiskt oberoende, men fick känslan av att pengar liksom inte var av bekymmer så att säga. =) Gick inte in på det så när, känns lite b, ocharmigt att fråga mer om om hon inte själv för det på tal så här tidigt.
Nä, dejta flera samtidigt är inte min grej, har inte riktigt tid för det heller känner jag, kan ju bara i princip dejta varannan helg på sin höjd och då får kvalitet gå för kvantitet. Men jag lär snart få avbryta kontakten med några av de jag hör av mig till just nu, känns lite trist innan man ens träffats, men ärligast och bäst så för båda. Finns ju ingen som vill känna sig som stand-by direkt.