• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • wela1

Jag lägger ner dejtandet nu. Kommer det någon så gör det det. Allt blir bara fel och jag är lite ledsen. Lycka till med dejtandet! Hoppas ni finner någon att lita på och att älska.

• Johnny Mnemonic
    Papito skrev 2012-08-21 22:37:23 följande:

Haha, vad kan jag stå till tjänst med?

Har haft det lite tufft, bl.a. med nytt jobb och har inte haft kraft eller tid att vara så aktiv här på FL. Smygläser ibland..får hoppas att jag kan skärpa till mig!
    <-- Opcode ny skepnad, lämnade FL ett tag och kom tillbaka undercover.

Jag har motsatt problem nu, jag har flera tjejer efter mig och jag vill ju inte såra dom. Och det ironiska är att jag inte försökt ragga eller något, jag har bara varit ute på puben en del i sommar och varit mig själv och suttit och pratat med folk. Helt plötsligt är man bästa kompis med alla ungdomar och så vidare. Jag var för fan bara ute för att jag hade tråkigt på helgerna och inget att göra. Det hjälper inte att jag förklarar att jag är helt djävla död vad det gäller kärlekskänslor, det är bara tillfälliga känslor som fungerar på mig nu (dvs sådant som går över på 20 minuter eller så)
    Och så tanten är värre än någonsin och självklart så träffade jag på henne när jag var ute och det gick ju längre än planerat. En djävla soppa det här.
    Spreading and transporting information is my duty.
  • Foreverlove

Mötesplatsen funkade bra för mig iallafall.
    Träffade mitt livs kärlek där bara efter en månad. Han kände samma sak.
    Nu blev det nyss slut efter 8 månader av komplicerade anledningar..men iallafall.

Jag mailade till dem som verkade intressanta och attraktiva i mina ögon.
    Det är tydligen så att många tjejer väntar på att mannen ska ta första steget. (enligt manliga vänners upplevelse)

Det funkade bra för mig eftersom ovan nämnda blev intresserad också..

Men det här med att svara eller inte..
    Vissa män bli skitsura om man inte svarar.
    Ska man svara: nej tack jag är inte intresserad?
    Det blir vissa män irriterade över med.
    Om jag skriver och mannen inte svarar så fattar jag att han inte är intresserad.
    Ok med mig iallafall.

Man kan ju se vilka som varit inne på sin sida och hade en "Stalker " där tills dess jag sa upp prenumerationen.
    Han skrev: hej snygging!
    Charmigt..nej!
    Jag svarade aldrig men jag såg att han i princip besökte min sida varje dag?!
    På hans profil stod det endast: jag gillar bilar och motorcyklar..

Det ÄR en djungel därute på dejtingsidorna men för att hitta prinsen måste man nog gå igenom trollskogen :)

Ja nu är jag verkligen inte dejtingsugen.
    Känns som min kärlekssorg aldrig kommer gå över. Men kanske nångång..vem vet?

• ulfsas
    Foreverlove skrev 2012-08-22 19:08:41 följande:
    På hans profil stod det endast: jag gillar bilar och motorcyklar..

Det ÄR en djungel därute på dejtingsidorna men för att hitta prinsen måste man nog gå igenom trollskogen :)

Ja nu är jag verkligen inte dejtingsugen.
    Känns som min kärlekssorg aldrig kommer gå över. Men kanske nångång..vem vet?
    HAHA, hade inte du samma intressen? Givande profiltext tycker jag. Skall kopiera den genastSkrattande

Där finns häxor ocksåFörvånad Har jag hört...

Är det så illa? Med han från Mötesplatsen? Låter jobbigt.Nalle 
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (rainbow)

Det finns massor med nötter där ute. Fick ett mail från  en man som helst skamlöst föreslog att jag skulle bli hans älskarinna. Han hade familj och hela kittet. Smaklöst som f-n. 

• Foreverlove

Nej du Ulfsas, vi hade inte riktigt samma intressen :)
    Ahh minns nu att han hade en bild av sig själv som var tagen 2002! ( datumet stod på bilden)
    Hmmm..

Ja häxor finns det gott om verkligen.
    Så könen är jämlika där iallafall ..

Såg att du bor i Sumpan..nästan grannar :)

Ja kärlekssorg är hemskt!!!
    Otrolig lycka sedan olidlig smärta.
    Är det värt det?
    Men jag skulle inte nöja mig med ett halvdant förhållande..då är jag hellre själv!

• Papito

Mnemonic...kan inte kallla dig Oppis längre...får  komma på ngt nytt

Du ser, bara du kom ut och fick lite uft och energi blev det bättre...och SA jag inte att tanten skule käka upp dig..haha, underbart!

• Johnny Mnemonic
    Papito skrev 2012-08-22 22:22:36 följande:

Mnemonic...kan inte kallla dig Oppis längre...får  komma på ngt nytt

Du ser, bara du kom ut och fick lite uft och energi blev det bättre...och SA jag inte att tanten skule käka upp dig..haha, underbart!

Hehe, jag lyckades få det att lugna ner sig nu. Som sagt jag vill inte leka med folks känslor så det är bättre att det är så. Och jag klarar mig bra på att bara komma ut och prata lite  

Hur går det för handledare Papito då?
    Spreading and transporting information is my duty.
  • Papito

Har lagt dejtande på is just nu, har lite mycket i mitt liv och behöver prioritera annat. Är helt kaputt på kvälllarna och jag orkar inte ens skriva här..min favorittråd

Hade jag varit flyttbar hade det nog kunnat bli en dejt här eller där..haha. Men jag är ju som sagt också en pålitlig man, gillar inte att dejta runt utan fokuserar helst på den jag dejtar..blir det sen inget får man gå vidare. Har inte heller bråttom, får bli när det blir.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!