• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Johnny Mnemonic

Låter som du hittat dig själv nu då  

Spreading and transporting information is my duty.
  • Papito

Haha, jag har vetat vem jag är...har bara för mycket just nu. Om två veckor kanske en del lossnat och jag annat

• Johnny Mnemonic

=) Ja det är bra.

• Papito
    Papito skrev 2012-08-22 22:39:55 följande:

Haha, jag har vetat vem jag är...har bara för mycket just nu. Om två veckor kanske en del lossnat och jag annat

..och jag tänker annorlunda
  • Johnny Mnemonic

Hahaha 

• Papito
    Papito skrev 2012-08-22 23:05:02 följande:

..och jag tänker annorlunda

Blev ändå inte tydligt, haha...det är alltså en ändelse från det tidigare inlägget
  • Johnny Mnemonic

Jo det var tydligt, jag tänkte bara inte på att det första meddelandet var avslutat konstigt. Men det blev ganska uppenbart när du skrev det andra.

• Anonym (b)
    Anonym (L) skrev 2012-08-20 20:41:30 följande:
    Säg som det är... att du gärna träffas men att du behöver lite mer tid. Om han faktiskt är nåt att ha kommer han att förstå det och lyssna. Annars har du ju veckan på dig att läsa av läget och om det inte verkar fortsatt bra är det bara att tacka för sig och dra sig ur... Alternativ träffa honom och ta en fika så får du se om han verkligen är nåt.

Gud vilken grym hjälp jag var nu, mängder med alternativ som antagligen bara gjort dig mer förvirrad haha.

Ja jag skrev faktiskt så att jag behöver mer tid, trodde han skulle lägga ner då, men han sa att jag får den tiden som jag behöver

Känns ju inte helt rätt när man ser mer fram emot en helg att ligga helt själv i soffan, titta på film och äta godis

Sen märker jag inte av någon charm eller humor som man blivit bortskämd med nu från en viss person  
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-08-23 18:12:51 följande:

Ja jag skrev faktiskt så att jag behöver mer tid, trodde han skulle lägga ner då, men han sa att jag får den tiden som jag behöver

Känns ju inte helt rätt när man ser mer fram emot en helg att ligga helt själv i soffan, titta på film och äta godis

Sen märker jag inte av någon charm eller humor som man blivit bortskämd med nu från en viss person  

Sånt är viktigt, såna varningssignaler ska man ta på allvar, en man utan charm är som en piggelin som är körd tre minuter i mikron...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!