Inlägg från: Johnny Mnemonic |Visa alla inlägg
  • Johnny Mnemonic

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito, hjääääälp!

Spreading and transporting information is my duty.
  • Johnny Mnemonic
    Papito skrev 2012-08-21 22:37:23 följande:

Haha, vad kan jag stå till tjänst med?

Har haft det lite tufft, bl.a. med nytt jobb och har inte haft kraft eller tid att vara så aktiv här på FL. Smygläser ibland..får hoppas att jag kan skärpa till mig!
    <-- Opcode ny skepnad, lämnade FL ett tag och kom tillbaka undercover.

Jag har motsatt problem nu, jag har flera tjejer efter mig och jag vill ju inte såra dom. Och det ironiska är att jag inte försökt ragga eller något, jag har bara varit ute på puben en del i sommar och varit mig själv och suttit och pratat med folk. Helt plötsligt är man bästa kompis med alla ungdomar och så vidare. Jag var för fan bara ute för att jag hade tråkigt på helgerna och inget att göra. Det hjälper inte att jag förklarar att jag är helt djävla död vad det gäller kärlekskänslor, det är bara tillfälliga känslor som fungerar på mig nu (dvs sådant som går över på 20 minuter eller så)
    Och så tanten är värre än någonsin och självklart så träffade jag på henne när jag var ute och det gick ju längre än planerat. En djävla soppa det här.
  • Johnny Mnemonic
    Papito skrev 2012-08-22 22:22:36 följande:

Mnemonic...kan inte kallla dig Oppis längre...får  komma på ngt nytt

Du ser, bara du kom ut och fick lite uft och energi blev det bättre...och SA jag inte att tanten skule käka upp dig..haha, underbart!

Hehe, jag lyckades få det att lugna ner sig nu. Som sagt jag vill inte leka med folks känslor så det är bättre att det är så. Och jag klarar mig bra på att bara komma ut och prata lite  

Hur går det för handledare Papito då?
  • Johnny Mnemonic

Låter som du hittat dig själv nu då  

• Johnny Mnemonic

=) Ja det är bra.

• Johnny Mnemonic

Hahaha 

• Johnny Mnemonic

Jo det var tydligt, jag tänkte bara inte på att det första meddelandet var avslutat konstigt. Men det blev ganska uppenbart när du skrev det andra.

• Johnny Mnemonic

Papito, som en lågan i elden sprider du värme och ljus i tråden, likt ett fyverkeri vid nyår så faschineras alla av din visdom. Att poesi inte är din styrka kan vem som helst se, men din vilja att försöka duger bra den me(d). Rim och skoj i all ära, viktigast är att självdistansen är nära.

• Johnny Mnemonic

Vad ni analyserar.

• Johnny Mnemonic

Papito! 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!