Ärliga nätdejtingstråden!
Hoppar också in här =). Lite kort om mig, tjej 30 år och inga barn. Har hängt på pannkakan i ett par omgångar. Första gången var för tre år sedan och då hade jag några dejter men det blev aldrig nåt mer. Träffade sen mitt ex genom en utbildning men det tog slut här i vintras. Började för några veckor sedan kika lite inne på pannkakan och snart är det dags för den första dejten. Har mailat med en kille i en veckas tid och i veckan som kommer ska vi ta en fika.
Jag tycker att det är svårt att riktigt få det att stämma när jag träffar någon över nätet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men man skriver lite och känner lite på varandra innan en eventuell träff men det känns som att det fattas nåt. När man träffar nån tex genom jobbet så har man kanske tittat på personen en tid och har fått lite intryck om vem personen är. När man träffas över nätet känns det mer som att man kastas rakt in i det. Hoppas att ni förstår hur jag menar.
Ska iaf ge den här dejten en ärlig chans och försöka gå in i det med öppna ögon, han ser bra ut i mina ögon och när vi har mailat så visar han en humor som liknar min egna. Känns bra men jag vill verkligen inte bygga upp en massa förhoppningar.