• wela1

Ärliga nätdejtingstråden!

Hej! Ny i denna tråd och vet inte om detta redan avhandlats men skriver ändå. Jag dejtar och har mött ett ex på HP. Det som gör mig så less är de män/killar som tror att mitt liv går under om de inte vill ses på en andra dejt eller de som bara försvinner och som inte ens kan skriva tack men nej tack. Hyfs är det jag saknar. Sen så verkar det vara så att man här i Sthlm letar efter den "perfekta människan" precis som man söker lägenheten på rätt adress osv. Alla människor har ju fel och brister och för mig klickar det aldrig direkt utan har man roligt, kan prata om allt möjligt så träffar jag gärna den personen igen. Sen allas skryt....suck! En annan rolig sak är att många män beskriver sig som vältränade men är inte det och normala när de är runda... Jag skriver inget istället. Man får titta på bilderna och är det så viktigt så delar vi inte samma människosyn. Nä ytlighet går bort! Snart ger jag upp... Kanske behöver lämna Sthlm för att hitta kärleken?

• wela1
    NooneBird skrev 2012-08-07 22:30:03 följande:
    Sparar denna tråd! Hänger på HP men hittar inget där... Why? Jag avundas er som bor i större städer, jag har träffat en fin kille men jag var för seg med att träffa honom. I lördags var vi båda på krogen och träffades för första ggn men då var han ute med en annan tjej han träffat i ett par veckor. Ågren....

kan lova att det inte är lättare i större städer eller inte i Sthlm hur som. Attityden här verkar vara "att gräset är grönare på andra sidan" alltså att nästa person kanske är den där perfekta. Suck! Fast någonstans måste det ju självklart kännas intressant annars så söker man ju vidare. Men man får ju inte bli bitter! Lyssnade på Magnus Carlsons låt Nånstans och den tror jag på!
  • wela1

Jag lägger ner dejtandet nu. Kommer det någon så gör det det. Allt blir bara fel och jag är lite ledsen. Lycka till med dejtandet! Hoppas ni finner någon att lita på och att älska.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!