Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Sparar denna tråd! Hänger på HP men hittar inget där... Why? Jag avundas er som bor i större städer, jag har träffat en fin kille men jag var för seg med att träffa honom. I lördags var vi båda på krogen och träffades för första ggn men då var han ute med en annan tjej han träffat i ett par veckor. Ågren....

• NooneBird
    thecoffemaker skrev 2012-08-08 01:23:57 följande:
    Konstigt att det ska vara så svårt fast alla vill samma sak ( eller i stort sett samma sak). Men jag håller med om det här med bedömningen, att det känns konstigt att direkt bli betygsatt som någon man vill eller inte vill träffa. Var ett tag medlem på mp, och hade några trevliga konversationer, men kände att jag hamnade i nåt sorts säljtänk om mig själv. Ok på arbetsintervju, men i kärlek? Och så allt det här med kroppsspråk och utseende, Vissa ser ju fantastiska ut på bild men sen i verkligheten platt fall, för att de är hundra procents ocharm i snyggt fodral. Men speeddating däremot, har någon här testat? Det kunde vara nåt. Eller min metod, välj jobb i bransch där det inte finns många av ditt kön…
    Jag jobbar i en sån branch som yrkeschaufför men inte fasen har jag hittat någon där heller trotts att jag har karlar omkring mig vart jag än är...
  • NooneBird

Oj vad ni har skrivit! Äntligen fick jag prata med min spraypojk idag! Så trevligt! Han har ju varit så förkyld så han tappat rösten. Nästa månad ska vi ses när jag kommit hem från en resa som jag ska på. Hoppas bara att jag inte blir besviken.

• NooneBird

Fan vilket dilemma jag har nu! Har ju pratat med min pojk i någon månad och i snart två veckor har vi pratat i telefon varje kväll utom två. Vi har så mycket att prata om, har så kul och har massor gemensamt! Vi pratar 1-2 timmar varje gång och nu kommer jag på mig själv med att tänka på honom väldigt ofta och ler... Vi har inte ens träffats ännu och hinner inte göra det förrän mitten på november då jag ska utomlands nästa vecka och är borta i två veckor.
    Jag är rädd att jag bygger upp någon drömbild och sen stämmer det inte alls när vi ses! Fan!! Vet inte om jag målar fan på väggen innan fan är i rummet... Min fråga är, ska jag bara go with the flow eller ska jag dra i tyglarna?! Någon som känner igen sig?

• NooneBird

Tack för reflektioner! Både han och jag söker något långvarigt. Han säger att han lekt av sig och vill nu slå sig till ro. Det som är skönt är att båda är lika "på" att vi vill prata varje dag. Vi har ju båda sett bilder på varandra, nu är det bara att vänta och se om vi stämmer lika bra irl. Vilket är det jag är oroad över att vi inte ska göra, fattar bara inte varför jag oroar mig så.

• NooneBird

Ja jag kan ju bli besviken, eller han men vi får ta det då. Har sagt till mig själv att inte tänka så mycket på utseende. Men såklart måste det finnas attraktion! Bara han inte är tjock eller för kort då jag är 181cm så går det bra. Att ha en "normalbyggd" kropp eller lite hull är helt ok för mig. Är han vältränad är det bara en bonus. Är lite nojig då han är två år yngre än mig, har aldrig dejtat någon i min ålder förr utan alltid 10år äldre. Tänker lite "vad vill han med en snart 30årig trebarnsmamma?"

• NooneBird

Nyc har ni sagt att det är ni och att ni inte ska dejta andra eller vara på sidan? Annars så är det ju inget fel i att han är på sidan tycker jag. Jag kan gå in på datesidan bara som ett tidsfördriv utan att det betyder att jag letar efter någon. Ni kanske ska ta ett snack om saken?

• NooneBird
    Anonym (b) skrev 2012-10-15 21:32:55 följande:
    Härlig känsla  För mig har känslan stämt väl i verkligheten med de man har klickat bra med via mail. Så det tror jag det gör för er med

Jag hoppas det, det känns så sjukt bra! Idag fick jag t.o.m ett puss o kram! Hehe Känns jobbigt att inte få prata med honom på två veckor när jag åker utomlands nästa vecka...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!