Inlägg från: NooneBird |Visa alla inlägg
  • NooneBird

Ärliga nätdejtingstråden!

Sådär nu har vi diskuterat en andra dejt! Han får komma hit… Förhoppningsvis blir det nästa helg då jag är barnledig.  

• NooneBird

På tal om raka puckar, jag känner väldigt mycket för att tala om för min dejt vad jag känner för honom! Tycker att dt är så jobbigt att ha dessa känslor och inte få tala om för honom. Allt är jättebra mellan oss och vi pratar varje dag, ibland 2-3 ggr om dagen. Oftast blir samtalen vid lunch/efter jobbet väldigt korta och sen ett längre på kvällen samt att vi smsar. Så jag känner varför inte vara ärlig bara. Eller ska jag vänta tills han kommer hit innan jag säger något? 
    Iof har vi pratat om hur vi känner för varandra men det var ju innan första dejten sen så har jag varit med återhållsam efter det som hände men nu känns ju allt kanon igen och jag orkar inte med spel, inte för att vi kör något spel nu men ni vet alla dessa dejtingregler…. 

• NooneBird

Ok, hade just ett mycket skumt samtal med min dejt…. Vi satt och diskuterade helgen för vår nästa dejt och han säger plötsligt att han inte kan nästa helg då jag är barnledig. Men att an kanske planerar en suprise att dyka upp med två dagars varsel. Jag nämnde då att en vän ska åka åt hans håll helgen efter min barnlediga helg och att jag kan byta helg om det är så då vi ändå måste byta helg då jag ska ha barnen denna jul. Då säger han faaan har du pratat med….. (tystnad) nej jag kn inte säga, det var inget. Nej jag kan inte den helgen…. Jag har något planerat så då kan jag inte. Du får ha is i magen, du kommer att förstå sen.  Jag sa till honom att han får isf koma ihåg detta… Du kommer att förstå sen säger han…. ???????

Grejen är att jag fyller 30 nästa månad och jag vet att min kompis planerat något för mig, fast att hon nu säger att nej jag tänkte att vi skulle ha något i januari istället pga dålig ekonomi… Jag blir väldigt misstänksam nu. Pratade med min kompis och sa att "jag vet att du skulle vara ärlig med mig"  men hon säger att hon vet inget kanske är det en annan vän som planerat något för mig. Hmmmm

SHIT vad besviken jag blir nu om det inte är som jag misstänker…... 

• NooneBird

Rainbow min vän tog min dejts nr ur min telefon för någon vecka sen när hon ville veta vilka jag ville skulle komma på firandet. Hon tog flera nr bla hans

• NooneBird

Rainbow varför ska barnen vara med på bild,? Vill du ha killen så kommer ju barnen med oavsett hur de ser ut, eller? Personligen är jag negativ mot karlar som har med sina barn på bild på en dejtingsajt! Känns ju helskumt!

• NooneBird

Ja annars är det väldigt skumt. Varför skulle han annars säga att jag ska ha is i magen och att jag kommer att förstå sen? Fattar inte. När jag först nämnde vår nästa dejt så sa han att han hade en helg i åtanke men inte kunde säga något definitivt ännu. När jag sen nämnde att jag kunde åka till honom helgen efter då sa han "fan har du prata med..." vi har ju inga gemensamma vänner så vem fan skulle jag pratat med?

• NooneBird

Rainbow; annars finns ju info man kan läsa där man fyller i om man har barn eller inte :) fast alla kanske inte är där, vilket är väldigt konstigt också...

• NooneBird

Papito eller hur? Han lät väldigt klurig och sa det är inget konstigt eller negativ, du kommer att förstå sen. Ja ja är väl bara att vänta och se

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!