MariaElionora skrev 2012-01-18 14:30:37 följande:
Kommentera inte sånt du inte har en aning om. Om du bara visste vad det innebär att vara förskollärare idag. Kraven är skyhöga och allt måste göras trots att planeringstiden uteblir.
Hmmm, jag säger som mina numera vuxna barn sa när de var i förskoleåldern: den som sa det, den kan ha det. Jag kan aldrig överta det.
Även om jag är lärare på högstadiet känner jag till förskolan en hel del eftersom jag har en dotter som är förskollärare. Dessutom är jag fackligt engagerad. Du ska ha helt och hållet klart för dig att