• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987

Skrutt: Jag beklagar verkligen ditt MF, det är verkligen hemskt..:( Men stackare! 10 veckor av kräk måste ju vara fruktansvärt, förhoppningsvis blir denna graviditet annorlunda för dig :) Jag kommer på mig själv med att bli orolig när det ilar massor i magen för att sedan komma på mig själv med att bli orolig så fort det slutar, man är ju knäpp! ;) Together: Håller alla tummar för att det går vägen denna gång, jag har läst om så många som blivit hjälpta av proggisar och liknande. Kram! Bumblan: GRATTIS!! Jag tänker nog vänta några veckor till, typ tills jag varit på tidigt VUL runt v. 7 och förhoppningsvis har fått se hjärtslag! :)

• StarStruck

V 4+2 (om några timmar 4+3) symtom: halsbränna, svagt illamående, molvärk, trött, känslig för lukter och smaker, lite extra kissnödig och kännsliga bröstvårtor.

• AngelinFear

Även om jag mer än gärna skulle vilja berätta för alla redan nu (ska inte de, men ändå) så är jag lite rädd på hur dom ska reagera då jag och min pojkvän bara varit ihop i 4 månader - jag är lite sådan som tar åt mig om vad andra tycker och tänker... 

• N1987

Oj! Vad tokigt det blir när man skriver från mobilen. I min lilla iphone-värld var det några rader mellan alla personer jag svarade. Haha! Hoppas ni kan läsa ändå ;)

• MuM2girls

Grattis alla ni som väntar barn i September!! För ett år var jag i eran sits:) och nu har man snart en liten på. 4 månader!! lycka till alla!!!!

• Issi

Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)

• StarStruck
    Issi skrev 2012-01-01 22:26:58 följande:
    Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)
    Kolla livsmedelsvärket:)
  • AngelinFear
    Issi skrev 2012-01-01 22:26:58 följande:
    Skulle jag också vilja veta! :)
  • Bumblan
    N1987 skrev 2012-01-01 22:18:01 följande:
    Skrutt: Jag beklagar verkligen ditt MF, det är verkligen hemskt..:( Men stackare! 10 veckor av kräk måste ju vara fruktansvärt, förhoppningsvis blir denna graviditet annorlunda för dig :) Jag kommer på mig själv med att bli orolig när det ilar massor i magen för att sedan komma på mig själv med att bli orolig så fort det slutar, man är ju knäpp! ;) Together: Håller alla tummar för att det går vägen denna gång, jag har läst om så många som blivit hjälpta av proggisar och liknande. Kram! Bumblan: GRATTIS!! Jag tänker nog vänta några veckor till, typ tills jag varit på tidigt VUL runt v. 7 och förhoppningsvis har fått se hjärtslag! :)
    Ja, jag skulle oxå vilja göra ett tidigt VUL först så att vi vet helt säkert att det finns ett hjärta som slår därinne. Hoppas att jag kan få göra det vid första besöket hos BM. Ser verkligen fram emot att berätta för mamma. Glad Så nu vill jag att tiden ska gå fort!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012