• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Together90

Hej tjejer

Jag heter Love och detta fick jag på mitt gravtest idag, och jag vågar inte tro det..men är det sant och allt kommer gå bra denna gång så kommer jag att joina er. Jag vill så gärna att detta ska vara sant men vågar inte lita på testet.. tänkt om det är fel på testet eller något :(

Jag har en son född september 2009 så vilken underbar känsla att det finns en chans för en september bebis igen..jag hoppas så.

Men ska ta ett nytt test... för att vara säker på att jag inte drömmer!     

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sexhundra

Precis så såg mitt test ut och imorgon går jag in i v 6 ;)

• Together90
    sexhundra skrev 2012-01-01 16:31:32 följande:
    Precis så såg mitt test ut och imorgon går jag in i v 6 ;)

Åhhh hoppas hoppas hoppas (L)
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • anirahtak
    Together90 skrev 2012-01-01 16:24:03 följande:

Hej tjejer

Jag heter Love och detta fick jag på mitt gravtest idag, och jag vågar inte tro det..men är det sant och allt kommer gå bra denna gång så kommer jag att joina er. Jag vill så gärna att detta ska vara sant men vågar inte lita på testet.. tänkt om det är fel på testet eller något :(

Jag har en son född september 2009 så vilken underbar känsla att det finns en chans för en september bebis igen..jag hoppas så.

Jodå, visst är du gravid! Så såg mitt första test ut som visade positivt och efter det blev det starkare för varje dag..:)
  • Together90
    anirahtak skrev 2012-01-01 16:44:02 följande:
    Jodå, visst är du gravid! Så såg mitt första test ut som visade positivt och efter det blev det starkare för varje dag..:)

Mmm men jag är på BIM-1 idag och har aldrig plussat så "sent" förut och därför blir man så tveksam att "nej såhär tur kan inte jag ha"..liksom vilken start på nya året om detta skulle vara sant..helt jäkla underbart!

Hoppas så innerligt och ska ta ett nytt test sen

Kram  
  • Eddies

du är gravid ! grattis och välkommen, sådär såg mitt ut, 3 dagar senare var det rosa och fint !:) wiee

• N1987
    Together90 skrev 2012-01-01 16:24:03 följande:

Hej tjejer

MASSA GRATTIS! Jag har heller aldrig plussat så sent så det är svårt att tro på det.. Visst är det ofattbart? :)
  • N1987
    Smurfan87 skrev 2012-01-01 15:10:40 följande:
    M1987 symtomen kommer! :) lovar att de kommer på BIM dagen. Jag njuter av att jag inte mår illa än iaf, har alla andra symtom. Är nu 5+1
    Imorgon är BIM dagen så vi hoppas! Hoppas det håller i sig med icke-illamåendet..;) Hatar att må illa!
  • LöjligaFamiljen

Hej tjejer och gott nytt år på er :)

Jag har en helt underbar make som låter mig vila under dagen när tvillingarna vilar och sen tar han dem när de vaknar :) jag måste verkligen vila på dagen för att inte somna vid halv åtta på kvällen.

Jag har en angelsound och jag hörde tvillingarna i vecka 9 tror jag....

• Issi

Jag vet inte vilken vecka jag är i, hade ÄL någonstans runt 10-13 december enligt uträkning men är ej säker eftersom jag inte riktigt har koll på min cykel. Isf skulle jag vara i v 5. Kan BM räkna ut detta mer exakt eller hur går det till? Har inte så mkt symptom, är trött och har molvärk i korsrygg och livmoder, känns lite skönt faktiskt så man vet att det är ngt på gång : ) 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012