• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • StarStruck

Nu måste jag bara fråga om sex... Jag har typ 0 sexlust och när vi väl gör det känner jag inget alls, det blir plaskvått:/ Blir det bättre finns det nått man kan göra?

• Saradenrara

Hej alla septembermammor!
     Jag fick veta idag att jag är gravid. Det kom väl som en käftsmäll för både mig och min sambo eftersom jag äter p-piller och bebis var ingenting vi hade i tankarna alls. Men vi har ändå kommit fram till att vi kör. Som man bäddar får man ligga lixom :) Nu till min fråga. vi satt i soffan nyss och funderade på hur vi gör nu?. Vi har ett possitivt grav test och vi vet att jag är gravid. Men nu då? ska jag ringa vårdcentralen eller vad gör vi och vad ska man säga isåfall?.

Kram

• Eddies

Saradenrara: GRATTIS :) !! jag gjorde så att jag ringde till ungdomsmottagningen även om jag känner mig för gammal för de (22år så egentligen inte) heheh men de var de enda jag visste, och fick ett nummer därifrån till vårdcentralen där man ska på hälsosamtal och träffa BM och sen tar jag det därifrån,

man har ingen aning !! :D

Starstruck: Ja, jag funderar också om de är så att ingen lust finns där. De känns lite jobbigt när man har molvärk, vi har inte sexat sen vi fick beskedet, 5 dagar sen... de är som om vi inte riktigt haft lust ngn av oss, men snart kommer man nog tillbaka till det tror jag:) annars blir det glidmedel och en massa förspel hehe

• Enniie

Va sött att berätta på tolvslaget! vi har berättat för två vänner, resten kommer att vi veta typ i v 12-13. Det känns på något sätt lättare att vänta denna gång, än dom andra gångerna. Saradenrara: ring mvc och berätta att du gjort ett positivt test. Du kommer få gå på hälsosamtal o sen skriva in dig. Ring imorgon.

• Eddies

från det ena till de tredje, borde jag avboka min tattuerings tid kanske? man ska nog inte tattuera sig om man är på tjocken..

• Together90

Ja tjejer jag är gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så.. 

Jag kan bara gråta av lycka just nu och nu väntar jag barn inte missfall    

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • AngelinFear

Någon mer än mig som har svårt att hålla tyst, vill bara säga nu till alla... även om de är för tidigt och vi ska vänta att berätta ;o

• N1987

Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012