• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Skrutt 83

Åhh nu har appen börjat krångla igen! Går inte att göra vissa tecken för då bryter den å skickar bara det man skrivit innan det tecknet, surt! Hade skrivit långt inlägg som försvann, bara första meningen kom med.

STORT grattis till alla nya plus!!

Har också svårt att hålla hemligheten, vi berättade för min familj igår och sambons får veta nästa gång vi ses. Även två nära vänner vet. Känns skönt att om något går fel så vet våra nära varför vi mår dåligt och kan då finnas där. Sonen kommer dock inte få veta något förens efter RUL när vi om allt ser bra ut. Längtar så att få berätta att han ska bli storebror.

Hur mår ni? Känner ännu inte av så mkt symtom, haft ömma bröst hela tiden men idag har jag börjat känna ordentligt med växtvärk och extrem trötthet! Ännu inget illamående, får se om jag klarar mig denna gång eller om det kommer komma smygandes.

• Together90
    N1987 skrev 2012-01-01 21:41:58 följande:
    Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?

Ja 3 missfall.

2 Missed abortion och 1 spontantmissfall nu 2011... och en kemisk grav så den räknar jag inte riktigt.

Men nu hoppas jag så innerligt och har fått Trombyl och Prestergon(stavning)vaggisar och hoppas att detta ska bara vara rätt.

Väntar barn inte missfall :)     
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • N1987

Skrutt: Det ilar jättemycket i magen på mig, ibland även ner i benen.. Antar att det är växtvärk :) Brösten gör ont och jag kissar en hel del. Jag älskar symptom, då känns det på riktigt :) Inget illamående för mig heller tack och lov!

• sexhundra

Märkte du nån gång av dina mf?

• N1987

Together: då är vi rätt lika då. Har haft 4 tidiga MF. Denna månad kör jag också på progesteron, fast i krämform, och albyl. Det är självmedicinering, får alla mina provsvar från missfallsutredningen nästa vecka! :) Det lönade sig visst att ta saken i egna händer :) Försöker att tänka som du, att jag väntar barn och inte missfall men det är inte lätt alla gånger!

• Skrutt 83

N1987: det är nog växtvärk, har också den där ilande känslan, det liksom drar och stramar, en annan känsla än mensvärk! Underbart att tänka att det är bebisen som bereder plats. Håller med om att det är underbart med symtom, fick tidigt mf i aug så är orolig och tycker det skulle vara skönt med symtom som bekräftar att det händer saker därinne. Med sonen kom illamåendet först runt v. 7 tror jag. Kommer ihåg att jag beklagade mig att jag inte kände något och att jag ville ha symtom, ångrade mig bittert när jag låg och kramade toaletten i ca 10 veckor sen

• AngelinFear
    N1987 skrev 2012-01-01 21:41:58 följande:
    Angelinfear: TUPPEN JAG! :) Skitsvårt att hålla mig.. Together90: Har du haft många MF?
    Hehe inte lätt att hålla tyst, jag måste verkligen stoppa mig själv från att skriva ut de :P
  • Together90
    N1987 skrev 2012-01-01 21:50:45 följande:
    Together: då är vi rätt lika då. Har haft 4 tidiga MF. Denna månad kör jag också på progesteron, fast i krämform, och albyl. Det är självmedicinering, får alla mina provsvar från missfallsutredningen nästa vecka! :) Det lönade sig visst att ta saken i egna händer :) Försöker att tänka som du, att jag väntar barn och inte missfall men det är inte lätt alla gånger!

Jaa jag har ju min utredningsläkare för mina missfalls om skrivit ut Trombyl och Progestreon vaggisar till mig denna grav som jag har börjat med nu idag :) 
    Det har jag aldrig haft dem tidigare gångerna så förhoppningvis så kommer det hjälpa till :)

Mmm mitt ena MA var i veck 10 :( och andra MA vecka 9 och spontant missfall vecka 5

Så nu håller jag tummarna

kram        
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Bumblan

Jag plussade den 28 dec och hr BF den 2 september. Är jätteglad men samtidigt supernervös. Rynkar på näsan Försöker att sluta tänka på allt som kan hända och inte hända, men det är ju inte det lättaste.

Längtar efter att kunna berätta för de närmsta. Hur länge tänker ni vänta innan ni berättar?

• StarStruck
    Bumblan skrev 2012-01-01 22:04:57 följande:
    Jag plussade den 28 dec och hr BF den 2 september. Är jätteglad men samtidigt supernervös. Rynkar på näsan Försöker att sluta tänka på allt som kan hända och inte hända, men det är ju inte det lättaste.

Längtar efter att kunna berätta för de närmsta. Hur länge tänker ni vänta innan ni berättar?
    Vi har redan berättat ^^
    Vi är dåliga på hemlisar båda två, och det känns bättre att alla vet om nått skulle hända.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012