• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • N1987
    LöjligaFamiljen skrev 2012-01-01 17:29:13 följande:
    Hej tjejer och gott nytt år på er :)

Jag har en helt underbar make som låter mig vila under dagen när tvillingarna vilar och sen tar han dem när de vaknar :) jag måste verkligen vila på dagen för att inte somna vid halv åtta på kvällen.

Jag har en angelsound och jag hörde tvillingarna i vecka 9 tror jag....
    Gott nytt!
    Låter som en fantastisk man! Hoppas att min gör likadant när det börjar kännas tungt. :)
  • Issi

Blir det inte v 6 då ? =) jag är helt okunnig på detta =) 

• ÄngelnDennis
    Issi skrev 2012-01-01 17:49:23 följande:
    Blir det inte v 6 då ? =) jag är helt okunnig på detta =) 
    Jag fick utslag på ÄL test på dag 11 ( den 11:e) och beräknade att jag fick ÄL senast den 13:e. Jag har bf 3 september. Vecka 5 nu ( 4+4)  
  • Smurfan87

Jag har 30 dagars intervaller så det kan spela roll. Man vet ju inte exakt om vilken dag den lille blev till +-72 timmar

Jo är man 5+1 så säger man att man är i vecka 6 :)

• Enniie

Vet inte om jag frågat innan, men gör det igen. (har superdåligt minne) Har ni berättat för omgivningen än?

• Eddies
    LöjligaFamiljen skrev 2012-01-01 17:29:13 följande:
    Hej tjejer och gott nytt år på er :)

Jag har en helt underbar make som låter mig vila under dagen när tvillingarna vilar och sen tar han dem när de vaknar :) jag måste verkligen vila på dagen för att inte somna vid halv åtta på kvällen.

Jag har en angelsound och jag hörde tvillingarna i vecka 9 tror jag....
    oooh vilken lyx !!! :)

ooh jag vill ha ett angelsound men samtidigt blev jag lite nojjig när jag läste att det inte var bra för barnet att få ul på sig i flera omgångar...
  • Sockerärta

Gott nytt år alla blivande mammor :) Känns helt fantastiskt att kunna kalla sig blivande mamma.
    Mitt illamående håller sig fortfarande borta men är fanatiskt hungrig var annan timme ungefär och kan äta som en häst.  Oroar mig lite eftersom man överallt kan läsa att man INTE behöver äta för två - varför är jag då så hungrig? är det bara inbillning? 

Hoppas ni hade ett fint tolvslag. Jag fick min vilja igenom och vi skålade i alkoholfri cider och sen fick jag sova :)

Kram på er 

• Smurfan87

Jag har berättat för mina/våra närmsta vänner men ingen familj än. Mest för att sambon ville vänta med att berätta för sina föräldrar. Och min pappa säger sig kunna se om någon är gravid så jag testar honom helt enkelt :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012