• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sexhundra

Jag håller med, dagar går sjukt långsamt! Jag undrar lite om det här med VUL. Får vem som helst be om att göra ett bara för att vara på "säkra" sidan eller måste man ha/haft nån blödning osv för att få göra ett? Och den här maskinen ni prata om man kunde köpa för att lyssna hjärtljud, funkar det verkligen? och från vilken vecka kan man använda den? ;)

• StarStruck
    sexhundra skrev 2012-01-01 23:53:46 följande:
    Jag håller med, dagar går sjukt långsamt! Jag undrar lite om det här med VUL. Får vem som helst be om att göra ett bara för att vara på "säkra" sidan eller måste man ha/haft nån blödning osv för att få göra ett? Och den här maskinen ni prata om man kunde köpa för att lyssna hjärtljud, funkar det verkligen? och från vilken vecka kan man använda den? ;)
    Beror väldigt mycket på vart man bor, i min kommun är det helt uteslutet innan v18, så jäkla dåligt!
    Angelsound funkar från ca v 12, en del har hört tidigare och en del senare vad jag kunde läsa mig till. Jag ska köpa en efter inskrivningen, kommer vara i v 11 då:)
  • LillStinis

Jag sa båda gångerna att jag var orolig och hade haft blödningar fast jag inte hade det. Fick göra vul i V9. Lite fult kanske.

• LillStinis

Nä nu ska jag passa på och sova på mage som är favoriten. Man får passa på. ;) natti

• Skrutt 83

Sexhundra: i Sthlm där jag bor kan man boka privat vul/ul men det tidigaste jag sett att de vill göra är i vecka 8, just för att man ska kunna se hjärtat! Kostar då ca 500-600 kr att göra det men det kan det ju vara värt! :)

• Alicias

Hej tjejer! Jag hoppar in här, stort grattis till era härliga plus!

Jag plussade några dagar innan jul och har två väldigt tidiga missfall bakom mig (bägge 2011). Är idag i vecka 5+1 och har jättestarka grav.tester, kan liksom inte sluta testa. Är livrädd att de ska bli svagare. Samtidigt njuter jag av det som är nu och försöker tänka att jag inte kan göra så mycket för att förhindra missfall, förutom att äta och dricka bra. 

Ska ringa bm imorgon och prata lite och höra om det är möjligt att få komma på VUL lite tidigare än vanligt. Hoppas på ett ja!

• AngelinFear
    sexhundra skrev 2012-01-02 00:31:45 följande:
    Har ni några namn? :F
    Jag har både namn på både pojke & flicka...  
    Jag och min pojkvän bestämde att han skulle välja namn för kille och jag för tjej för att göra de lite rättvist! :) 
  • StarStruck
    Japp, för både kille och tjej^^
  • AngelinFear
    Har du några namn då? :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012