• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • AngelinFear
    yessyca skrev 2012-01-02 08:27:03 följande:
    God morgon tjejer och gott nytt år!
    Tyvärr så blev det sMF som jag trodde Obestämd
    Började ju få ljust ljust bruna flytningar i fredags och igår så började jag blöda Rynkar på näsan
    Kommer inte längre att va aktiv i tråden längre och tar bort mig från BF-listan.
    Men jag kommer nog att kika in o se så allt är bra emellanåt.
    Två MF på raken nu, inte kul alls. Vet inte vad man kan göra för att förhindra det? Kanske vore bra att vänta en cykel kanske?

Hoppas att alla era plus stannar och stoooort lycka till! Solig KRAAAAM
    Åh fy vad tråkigt, beklagar! :(

*stryrkekramar* 
  • AngelinFear
    Together90 skrev 2012-01-02 10:12:45 följande:
    Kan vi inte rada upp våra symtom lite typ såhär??

Together90 Vecka 4 - Illamående, lite ömma bröst, halsbränna till och från, stickningar i livmodern
    Jag har illamående som kommer och går, väldigt hungrig och ständigt sugen på hamburgare (drömmer om de tom haha :P), molnvärk, lite ont i ryggen och stickningar som kommer och går i livmodern... Men inte att jag behöver kissa hela tiden - känner mig lite udda när alla andra har de symtomet, men inte jag ;o
  • Smurfan87

är så arg på både min privata gyn-mottagning och dem i Linköping....båda har stängt till den 9/1 så jag kan inte ringa och boka någon tid :( vill ju på tidigt ultraljud NU! 
    vill se om det lilla lilla hjärtat slår :)  

• AngelinFear
    StarStruck skrev 2012-01-02 12:21:58 följande:
    4+3 idag och 6 veckor kvar till inskrivningen :D
    Bara en dag före mig! :)
  • Enniie

Jösses, jag insåg nyss att man har i princip allt att köpa till bebis. Vi gav bort/sålde alla bebissaker i början på förra året då vi inte planerade mer. Vi har två boddys i bebisväg, men thats it typ. Vagn, bilstol, säng, babysitter, kläder, badbalja osv osv. Aja, då har man något att göra under tiden liten växer och frodas.

• N1987
    sexhundra skrev 2012-01-01 23:53:46 följande:
    Jag håller med, dagar går sjukt långsamt! Jag undrar lite om det här med VUL. Får vem som helst be om att göra ett bara för att vara på "säkra" sidan eller måste man ha/haft nån blödning osv för att få göra ett? Och den här maskinen ni prata om man kunde köpa för att lyssna hjärtljud, funkar det verkligen? och från vilken vecka kan man använda den? ;)
    Jag ringde och bokade ett tidigt VUL i v. 6+6 idag. Jag berättade att jag haft många missfall och det var inga problem.. :) Men jag vet faktiskt inte hur det funkar om man inte haft MF.
  • N1987

Kan inte riktigt sluta testa... Är på BIM idag och det nedersta är taget i morse.. Ser det ut som en normal HCG-stegring? Eller är det för svagt?

Symptom: Stickningar och ilningar i magen, sjukt ömma bröst och idag var jag faktiskt lite illamående! Går in i v. 4 imorgon och har precis bokat tidigt VUL i v. 6+6. Coolt!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012